نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1662
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1662
    بازدید ماه : 2223
    بازدید کل : 133168
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

مصاحبه اختصاصی با رئیس جمهور حقیقت گو! ( فكاهي )

 

 

کاری از گروه ادب و هنر شبکه اطلاع رسانی افغانستان ( afghanpaper )

 

پس از آنکه هفته گذشته محترم حامد کرزی پیمان استراتژیک با آمریکا را امضاء نمود، بر آن شدیم تا هر طور که شده به برخی جریانات پشت پرده این سند همکاری پی ببریم . به همین دلیل خبرنگار ویژه شبکه اطلاع رسانی افغانستان یا همان افغان پیپر مجبور شد سفری داشته باشد به لندن، کوچه دیاگون.

علاقمندان به کتابها و سریالهای هری پاتر می دانند که پروفیسرهای مدرسه هاگوارتز که یک مدرسه جادوگری است، محلولهایی داشتند به نام معجونهای راستگویی که هر کس از آنها استفاده می کرد مجبور به حقیقت گویی میشد. ما نیز برای فهمیدن برخی حقایق چاره ای نداشتیم جز به دست آوردن این معجون. که البته با تلاش فراوان و خرج کردن مقداری پول به این معجون حقیقت یاب دست یافتیم.

خبرنگار شبکه این معجون را داخل شربت خاکشیر که رئیس جمهور کرزی بسیار خوش دارد، ریخت و با هزار تعارف به رئیس جمهور کرزی خوراند، و از آنجایی که اثر آن کوتاه مدت است، خیلی مختصر چند سوال از محترم کرزی پرسید که شرح آن در ذیل می آید.

خبرنگار شبکه: محترم صاحب، حالتان که خوش است، می توانید گپ بزنید؟

محترم کرزی: البته، البته . حالم بسیار هم خوش است فکر کنم چرس های دیشب از نوع بسیار خوبش بود که برادر خدا بیامرزم برای روان کرده بود.
خبرنگار شبکه که کمی هم عجله داشت، پرسید: ببخشید جناب رئیس جمهور، چرا جناب باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شبانه به کابل آمده و بدون استراحت صبح نشده، رفت؟

محترم کرزی: حقیقتش این است که اوباما صاحب خاطره خوشی از شب خوابیدن کنار برادران قندهاری ندارد، به همین دلیل بسیار عجله داشت که برود.

خبرنگار شبکه: شما در قبال امضاء این پیمان چیزی هم عایدتان شد؟

محترم کرزی: این روزها که بی هیچی، مادر به پدر هم سلام نمی کند. بی هیچ نبود. آنقدر که باقی مانده عمر را بعد از واگذاری ریاست جمهوری، در یکی از قصرهای دوبی به خوشی بگذرانیم و البته تا هفت نسل بعد هم تامین مالی باشیم.

خبرنگار شبکه: اگر یک روز آمریکا بر خلاف تعهداتش از خاک افغانستان بر علیه کشورهای همسایه استفاده کند، موضع شما چیست؟

محترم کرزی: ببین پسر جان، امروز دنیایی است که باید کلاه خود را محکم گرفته و گلیم خود را از آب بکشی. من کی هستم که به آمریکا بگویم چه کار بکن و چه کار نکن. آمریکا هم کاری بخواهد می کند، اینگونه پیمان ها هم جنبه تشریفاتی دارد. اگر یک روزی چنین اتفاقی بیفتد، باید کشورهای همسایه دفاع کنند نه ما.

خبرنگار شبکه: پس تکلیف این پیمان نامه چه می شود؟

محترم کرزی. نفهمیدی!!! کاخ سفید برای دوصد سال دیگر افغانستان نیز طرح و برنامه دارد و هیچ کاری را با هدف رضایت خدا انجام نمی دهد. پس مگر من دیوانه ام که این چند سال باقیمانده عمرم را در مقابل این ابر قدرت مخالفت کنم تا به دست یک انتحاری ترور شوم.

خبرنگار شبکه که دید اوضاع اینگونه است و ظاهرا پشت پرده پیمان استراتژیک خیلی مسائل وحشتناکی نهفته است، از خیر آن گذشت و در فرصت باقیمانده، چند سوال خصوصی مطرح کرد و پرسید: جناب رئیس جمهور، شما از کدامیک از اطرافیانتان بیشتر خوشتان می آید.

محترم کرزی، خنده ای کرد و گفت: معلوم است از کریم جانک گل، رئیس دفترمان که بسیار شباهت به شرک ( شخصیتهای کارتونی) دارد.

خبرنگار شبکه: آمریکا از کدامیک از مقامات افغانستان خوشش می آید.

محترم کرزی: از وردکی های حاضر در کابینه، غلام فاروق جان و عبدالرحیم خان.

خبرنگار شبکه: آیا این واقعیت دارد که بن لادن در آمریکا زنده است؟

محترم کرزی: حقیقت را نمی دانم ولی گویا در پشت کاخ سفید، باغی است که بسیاری از مرده ها از جمله صدام حسین، معمر قذافی، بن لادن و حتی برخی زنده ها از جمله ملاعمر هم در آنجا به سر می برند.

خبرنگار شبکه: به نظر شما کدامیک از کشورهای همسایه بیشترین دخالت را در امور افغانستان دارند؟

محترم کرزی: افغانستان یک کشوری است بی در و پیکر و هر کس هرچه قدر که بتواند تلاش می کند تا از این آب گل آلود، ماهی بگیرد. اما فکر میکنم عربستان سعودی نیت خیر دارد و میخواهد افغانستان را جزء اتحادیه عرب محسوب کند.از سویی پاکستان هم که هم قوم و خویش ما یعنی پشتون هستند، می خواهد کمی قرار دیورند را وسیع تر نمایند، تا باز ببینیم در میان خواست خدا چیست.

خبرنگار شبکه: عذر خواهم، گفته می شود که آمریکا و انگلیس بیش از نود فیصد حاصلات مواد مخدر را به نفع خود مصادره و به کشورهایشان انتقال می دهند، آیا در این میان چیزی هم شامل حال خانواده کرزی می شود؟

محترم کرزی: خجالت بکش خبرنگار بی حیا. این چه سوالی است؟ چه کسی جرات دارد به خاندان کرزی چنین اتهامات بی اساسی را وارد کند.

خبرنگار بیچاره فهمید که معجون اثر خود را از دست داده است، لذا با یک خداحافظی کوتاه، فرار را بر قرار ترجیح داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .