آی اس آی و کشتن اقلیت ها در پاکستان

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3058
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3058
    بازدید ماه : 3619
    بازدید کل : 134564
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

آی اس آی و کشتن اقلیت ها در پاکستان

 

 

لشکر جنگوی یکی از سازمان های تروریستی در سطح پاکستان میباشد که توسط حلقات نظامی و استخباراتی آن کشور بوجود آمده، این سازمان در سال 1996 تأسیس و رهبری آنرا ریاض بسرا، اکرم لاهوری و ملک اسحاق به عهده دارند و دفاتر مختلفی در پاکستان منجمله در منطقه جنگ و شهر کراچی در اختیار داشته و مراکز آموزش های نظامی و هراس افگنی آنها در مناطق مربوط به وزیرستان موقعیت دارد و این سازمان توسط نظامیان پاکستانی به منظور از بین بردن رهبران شیعه و نیز حمله بر حسینیه های شیعیان در پاکستان ایجاد و فعالیت می نماید.

به این ارتباط رسانه های منطقه ای و جهانی حتی تلویزیون خصوصی جیو نیوز طی خبری اوضاع امنیتی ایالت بلوچستان پاکستان به خصوص منطقه لیاری این ایالت را رو به وخامت گزارش داده و افراد مربوط به لشکر جنگوی به دستور نظامیان پاکستان بر مراسم مذهبی فرقه های شیعه ، ترور و کشتار شخصیت های مهم هزاره و بلوچ و حتی لشکر جنگوی قتل هزاره ها را جایز دانسته که این امر انسان مسلمان را متعجب می سازد.

به هر صورت در هر کشور حقوق تمام اتباع نظر به قوانین ملی و بین المللی همسان و مساوی میباشد و از نظر حقوق بشری نیز هیچگونه تبعیض میان شهروندان نباید وجود داشته باشد، ولی متأسفانه طی هفته های گذشته دیده شده که در پاکستان بالای هزاره ها قیودات سختی از جانب حکومت پاکستان اتخاذ گردیده و جنگ های فرقه ای نیز توسط آنها دامن زده میشود که روزانه شاهد کشته و زخمی شدن ده ها تن از افراد بیگناه مربوط ملیت هزاره در شهرهای مختلف پاکستان بدون هیچ موجب قانونی و شرعی میباشیم.

در ایالت بلوچستان آنقدر عرصه از جانب پنجابی های این کشور برای سایر باشندگان تنگ شده و مانند بردگان و اسرای جنگی برخورد می نمایند مردم بلوچستان در ساختار سیاسی این ایالت شرکت ندارد و مفاد منابع زیرزمینی آن به شمول گاز به جیب پنجابی ها میریزد و خود ساکنان بلوچ خیلی فقیر و نادار هستند. خوشبختانه قوم بلوچ از سالها بدین طرف از حق خود به نحوی دفاع نموده که قبلاً نواب اکبر بگتی در رأس این فعالیت ها قرار داشت که از جانب پنجابی ها کشته شد چنانچه در حال حاضر براهمداغ بگتی این فعالیت را انجام میدهد برعلاوه جوانان بلوچ و بلوچ نشنل پارتی در این اواخر فعالیت های خویش را بر ضد پنجابی ها آغاز نموده اند.

مقوله معروف است که گویند حق داده نمی شود، باید آنرا گرفت، بناً بلوچها و هزاره ها که همواره زیر استبداد و ظلم پنجابی ها قرار دارند برعلیه این مظالم می باید به پا خیزند و با خیزش های مردمی حقوق حقه خویش را تصاحب نمایند. در غیر این صورت زمان برده بودن و بردگی از ظهور اسلام به این طرف به پایان رسیده است و به نظر میرسد که تا کنون در پاکستان فرهنگ و تمدن قبل از اسلام میان پنجابی ها حاکم است.

بااحترام
مرتضی جواد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .