نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 642
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1459
    بازدید ماه : 2020
    بازدید کل : 132965
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

تجلیل از روز جهانی نهضت صلیب سرخ و هلال احمر

 

همزمان با تجلیل از روز جهانی نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ولایت هرات، از نقش رضاکاران در ارائه خدمات اجتماعی تقدیر شد.

مراسم نکوداشت روز جهانی هلال احمر در شهر هرات با قرائت پیام حامد کرزی، رئیس جمهور افغانستان به مناسبت همین روز، توسط اصیل الدین جامی، معاون مقام ولایت آغاز شد. در این پیام علاوه بر تاکید بر حمایت از فعالیتهای بشردوستانه هلال احمر بر توسعه ساحات فعالیت و پشتیبانی از کارکرد رضاکاران نیز تقدیر شده است.

معاون والی هرات کارکرد ریاست هلال احمر در سطح ولایت هرات را مورد تحسین قرار داد و از نقش موثر این نهاد در حالات اضطرار به نیکی یادآوری نمود.

در جریان این مراسم که با شرکت شماری از مقامات دولتی، مسئولان موسسات و نهادهای ملی و بین المللی، جوانان، محصلان و متعلمان مکاتب و رضاکاران برگزار شد، سید شفیقآقا، رئیس نمایندگی هلال احمر در ولایت هرات نیز به شرکت کنندگان خیر مقدم گفت و پیام فاطمه گیلانی، رئیس عمومی جمیعت هلال احمرافغانی را قرائت کرد.

آقای سید شفیق با اشاره به برنامه ریزی فعالیت های بشر دوستانه اجتماعی در سال جاری از سوی ریاست هلال احمر در ولایت هرات، از اقشار مختلف خواست تا برنامه های انسان دوستانه این نهاد را مورد حمایت قرار دهند.

همزمان با این محمد عسکر انوری، معاون شورای ولایتی هرات نیز در صحبت جداگانه خدمات بشر دوستانه هلال احمر در کشور را مورد تقدیر و تمجید قرار داد و فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکارانه رضاکار را در سرما و گرما قابل قدر خواند.

همچنان رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، نماینده شورای علما و نماینده ارشد فدراسیون بین المللی صلیب سرخ در هرات نیز پیرامون این روز صحبت نمودند.

در پایان این مراسم خدمات ارزنده پنج تن از استادان کلوپ جوانان رضاکار ریاست هلال احمر با اعطای تقدیرنامه مورد تقدیر قرار گرفت.

از روز جهانی هلال احمر در ولایت هرات در حالی تجلیل می شود که نمایندگی این ریاست در هرات با جذب هزاران تن از جوانان واجد شرایط در قالب تیم های رضاکار، خدمات شایانی را در بخش های مختلف از جمله ارائه خدمات بشردوستانه به آسیب دیدگان حوادث طبیعی، کمک های اولیه صحی و فعالیت های بشردوستانه در کارنامه خود ثبت نموده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .