نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3683
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3683
    بازدید ماه : 4244
    بازدید کل : 135189
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

مردان مجرد در چین دردسرساز شدند!

 

 

انتخاب عروس ويتنامي از طريق آژانس‌هاي همسريابي و اي‌ميل تبديل به تجارت پرسودي در چين شده چراكه مردان چيني از پيداكردن همسر در كشورشان نااميد شده‌اند و دل به دلالاني بسته‌اند كه زنان آماده ازدواج ويتنامي را به صورت گروهي وارد پرجمعيت‌ترين كشور دنيا مي‌كنند.

با اينكه كار آژانس‌هاي ازدواج بين‌المللي غيرقانوني است اما به راحتي مي‌توان اين قانون را دور زد و واسطه‌هاي ازدواج، بدون هيچ مشكلي كارشان را انجام مي‌دهند. خريد گروهي عروسان ويتنامي بين 30 تا 40‌هزار يوان (4727 تا 6303 دلار) آب مي‌خورد و دختران 18 تا 25ساله ويتنامي از آژانسي – كه به صورت آنلاين آگهي مي‌دهد - در منطقه يونان چين خريده مي‌شوند.

در جست‌وجوي عشق

اين آژانس كه ynxn1314.com نام دارد تورهايي را براي مردان چيني مجرد در ويتنام برگزار و آنها را با همسران آينده‌شان -آقا داماد قبلا عكس طرف را در كاتالوگ ديده و پسنديده- آشنا مي‌كند. هزينه اين تور شامل خرج سفر، حق ترجمه، خريد كادو براي خانواده عروس و مخارج عروسي است.

اگر در اولين قرار مرد چيني از طرف مقابل خوشش نيايد، آژانس ازدواج تنها 2000‌هزار يوان از مشتري‌اش مي‌گيرد ضمن آنكه واسطه‌هاي اين مركز موظفند در صورت فرار عروس‌خانم بعد از عروسي، همسر جديدي براي داماد پيدا كنند. بحث در مورد قانوني‌بودن اين كارها هميشه وجود دارد.

در سال 1994 بود كه آژانس‌هاي همسريابي چيني از پيدا كردن عروس‌هايي از ساير كشورها ممنوع شدند و فهميدند كه اگر بخواهند زيرآبي بروند سروكارشان با پليس و نهادهاي اجتماعي است جالب اينكه قانون هيچ مجازات سختي براي آژانس‌هايي كه سراغ عروس‌هاي خارجي مي‌روند در نظر نگرفته.

Ynxn1314.com در 19 مي ‌مطلبي را روي سايتش قرار داد كه در آن به قانوني‌بودن كارش اشاره شده بود و اينكه نبايد اين سايت را با ساير واسطه‌هايي كه عروس‌هاي ويتنامي را به صورت گروهي خريداري مي‌كنند، مقايسه كرد چراكه اين كار از نظر آنها وجهه جالبي ندارد. يكي از مسوولان اين سايت به نام هو به روزنامه گلوبال تايمز گفته: «ما براي مشتريانمان همسر مناسب پيدا مي‌كنيم و وصله‌هاي ديگر به ما نمي‌چسبد. خوشبختانه 80‌درصد كساني كه به ما مراجعه مي‌كنند به خانه بخت مي‌روند.»

سوءاستفاده پرسود

آژانس‌هاي همسريابي چيني فقط به گزينه‌هاي داخلي فكر نمي‌كنند و با توجه به آمار بالاي مراجعانشان به كشورهاي دور و بر هم سر مي‌زنند. آنها هم از نبود مجازات سنگين در مورد پيدا كردن همسر غيرچيني نهايت استفاده را مي‌برند و اگرچه در ظاهر كارشان قانوني است اما در نهايت كاري انجام مي‌دهند كه در مورد درست بودنش سوالات زيادي وجود دارد.

كيو هوان پژوهشگر آكادمي علوم‌اجتماعي يونان عقيده دارد كه انتخاب همسر از طريق سايت‌هاي همسريابي از سال‌ها قبل در چين طرفداران خاص خودش را داشته: «جنگ ويتنام جدا از فقري كه با خود آورد تعادل جنسيتي در اين كشور را به هم زد و بسياري از زنان ويتنامي حالا دنبال مرداني مي‌گردند كه ترجيحا از كشور پولدارتري باشند. حالا بسياري از دختران ويتنامي شوهراني چيني دارند كه اهل مناطق يونان، ژوانگژي، ژجيانگ و فوجيان هستند.»

سخت‌ گيري بيشتر

ازدواج زنان ويتنامي و مردان چيني هميشه عاقبت خوبي نداشته و تعدادي از دختران به محض ورود به چين از خانه و زندگي‌شان فرار مي‌كنند. يكي از مقامات سفارت ويتنام در پكن كه علاقه‌اي به افشاي نامش ندارد به اين نكته اشاره كرده كه مقامات دو كشور قصد دارند در مورد ازدواج‌هاي بين‌المللي غيرقانوني و قاچاق انسان سخت‌گيري‌هاي بيشتري داشته باشند.

آن‌طور كه كارشناسان اجتماعي چيني مي‌گويند دولت اين كشور ‌عليرغم آگاهي از فعاليت غيرقانوني آژانس‌هاي همسريابي مجبور است با آنها كنار بيايد چراكه اولا تعداد اين مراكز بسيار زياد است و دوما آنها آنقدر در كارشان ماهرند كه مي‌توانند بدون هيچ مشكلي ازدواج‌هاي اجباري و غيرقانوني را طبيعي جلوه دهند.

ليو جوفو، كارشناس حقوقي مهاجرت در موسسه تكنولوژي پكن عقيده دارد كه بايد دولت چين به يكسري از آژانس‌هاي همسريابي مجوز دهد تا آنها به صورت قانوني كارشان را انجام دهند چراكه در اين صورت هم ريشه ازدواج‌هاي غيرقانوني از بين مي‌رود هم اينكه ديگر نيازي به حل مشكل از طريق زور نخواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .