آمریکا قهرمان ورزشی خود را در افغانستان کشت

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4177
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4177
    بازدید ماه : 4738
    بازدید کل : 135683
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

آمریکا قهرمان ورزشی خود را در افغانستان کشت

 

 

کتاب «ماری تیلمن» بیوه «پت تیلمن» قهرمان فوتبال آمریکایی و سرباز اعزامی به افغانستان، در باره سیاست های مخرب دولتمردان آمریکایی منتشر شد.

فارس به نقل از دیلی بیتز، «ماری تیلمن» بیوه این قهرمان ورزشی و سرباز آمریکا که در جنگ آمریکا و افغانستان کشته شد، در کتاب جدیدش مجموعه‌ای از خاطرات خود را پس از مرگ همسرش در کتاب «نامه» به رشته تحریر در آورده است.

وی علاوه بر این در کتابش بخشی از دیدگاه‌های خود را به عنوان زنی که در دومین دهه زندگی‌اش بیوه شد و سختی‌های زیادی را تحمل کرد، با روایتی ساده و کاملا دوستانه با مخاطبش در میان گذاشته است.

«تیلمن» در کتاب «نامه: سفری با عشق؛ از دست دادن عشق و زندگی» پیش از هر چیز عملکرد سیاست‌مداران آمریکایی و ارتش آمریکا را مورد انتقاد قرار می‌دهد و می‌گوید: چند هفته پس از کشته شدن «پت» از طریق یکی از همرزمانش را که در دوره دبیرستان با وی هم مدرسه بود متوجه شدم که «پت» نه تنها با آتش گلوله‌های شورشی‌های افغانستان کشته نشده، بلکه زیر آتش همرزمان خودش در افغانستان کشته شده است.این مسئله به هیچ وجه برایم باورپذیر نبود.

وی اضافه می‌کند: البته این تنها «پت» نبود که درباره نحوه کشته شدنش ابهام وجود داشت. سربازان زیادی بودند که ارتش آمریکا درباره مرگ فرزندان و یا همسرانشان به آنها واقعیت را نگفته بودند.

وی در بخشی دیگر از یادداشت‌ها و خاطراتش به مخاطبش می‌گوید که او و همسرش بعد از گذشت چندین ماه چندان به صداقت دولتمردان آمریکایی برای ایجاد صلح جهانی اعتقادی نداشتند و در این زمینه دچار تردید شده بودند.

این نویسنده جوان علاوه بر این موضوعات به مرور خاطراتش در روزهای تنهایی و زمانی که همسرش در افغانستان حاضر بوده می‌پردازد و سیاست‌های دولتمردان آمریکایی را در دهه گذشته زیر سوال می‌برد.

پیش از این نیز «جان کراکر» نویسنده آمریکایی در کتابش با نام «مردان در کجا می‌درخشند» درباره شیوه کشته شدن «پت تیلمن» توسط نیروهای ارتش آمریکا و به واسطه شلیک اشتباهی گلوله به رشته تحریر در آورده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .