اسرائیلیها چگونه كینه رابه كودكان می آموزند؟

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3758
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3758
    بازدید ماه : 4319
    بازدید کل : 135264
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

اسرائیلیها چگونه كینه رابه كودكان می آموزند؟

 

 

رژیم صهیونیستی سیاست نسل كشی فلسطینیان را در كتاب های درسی مدرسه های ابتدایی خود در پیش گرفته و سعی می كند كه در این كتاب ها، كودكان را با كینه ای خاص نسبت به فلسطینیان برای دوران خدمت سربازی آماده كند.

یك استاد تربیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به روحیه خشن و جنگجویی نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: این روحیه به محتوای كتابهای درسی اسراییل كه كودكان بر پایه آن رشد و تربیت داده شدند، باز می گردد.

این استاد دانشگاه كه با روزنامه 'الاخبار' لبنان سخن می گفت، این موضوع را اینگونه تشریح كرد: در كتاب های درسی جغرافیا، تاریخ و زبان آموزش و پروش اسراییل نامی از انسان فلسطینی برده نمی شود و انسان فلسطینی در این كتاب ها به عنوان انسانی تروریسم با رویی نیمه پوشیده كه به یكی از ۲۲ كشور عربی وابسته است، معرفی می شود.

به گفته این استاد در كتاب های درسی كودكان اسراییلی به فلسطینی ها به عنوان گروههای خطرناك كه به دنبال ایجاد تغییرات تدریجی در منطقه هستند، نگریسته می شود.

این استاد اسراییلی با اشاره به بكارگیری انواع و اقسام رنگ ها و نقاشی ها در كتاب های درسی كودكان اسراییلی اظهار داشت: رنگ ها نقش مهمی در پر رنگ كردن شعار دشمنی كودكان اسراییل علیه فلسطینی ها بازی می كنند چراكه در این كتاب‌ها سعی شده تا فلسطین با خیابان های كثیف، درختان بی برگ و روح به تصویر كشیده شده و خانه های اسراییلی در این كتاب ها حتی اگر در صحرای 'نقب'باشند، با بهترین شكل و رنگ نقاشی شوند.

در این كتاب ها برای آنكه كودكان بعدا دچار شبهه نشده و تنظیم كنندگان كتب متهم به سانسور تاریخ نشوند، از جنایت گروههای صهیونیستی نیز سخن بمیان آمده ولی اساس روایت این گونه جنایت ها با مراجعه به قصه تاریخی قتل 'اودیب' كه منجر به نجات شهر و حفظ نژاد یهودی شده است، توجیه می شود.

در كتاب های درسی كودكان اسراییلی نامی از شهرهای اصلی فلسطین مانند 'عكا' و'ناصره' برده نشده ولی تعریف جامعی از شهرك های صهیونیستی صورت گرفته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در روز اشغال فلسطین در مهد كودك ها حضور پیدا می كنند و از هولوكاست و خظر نابودی آنها از سوی اعراب به آنها باز می گویند.

كتاب های درسی اسراییل از هیج فرصتی برای آماده ساختن كودكان برای دوران خدمت سربازی و كاشتن روحیه دشمنی با فلسطین ها و اعراب كوتاهی نمی كند و دانش آموز اسراییلی، طی شش سال دوران تحصیل هیچ گونه تعریفی از 'فلسطین' نمی شنوند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .