تجاوز به دختر ایرانی و حمله به افغانستانی ها در ایران!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 257
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1074
    بازدید ماه : 1635
    بازدید کل : 132580
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

تجاوز به دختر ایرانی و حمله به افغانستانی ها در ایران!



انتظار ما از مقامات ایران این است به زودترین فرصت جلوی هرگونه آسیب رساندن جانی و مالی به شهروندان افغانستان را بگیرند. به اساس آن مشترکات فراوانی که میان دو کشور است و حقوق که مهاجران در نظام حقوق بین الملل دارند طبق آن بتوانند از حقوق اصلی خود بهره مند شوند.

 

وزارت امورخارجه گفته است که بررسی ها از سوی سفارت افغانستان در تهران در بارۀ بد رفتاری شماری از شهروندان یزد ایران، در برابر برخی از پناهجویان آغاز شده است.

معاون سخنگوی وزارت خارجه گفته است که یک دختر ایرانی در ولایت یزد ایران از سوی شخصی که هنوز هویت اش روشن نیست کشته شد و رویداد به یک شهروند افغانستان نسبت داده شده است.

معاون سخنگوی وزارت خارجه، فرامرز تمنا گفته است که در نتیجه شماری از مردم این ولایت به خانه های افغانستانی ها حمله کردند.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه افزوده است که نمایندگانی از سفارت افغانستان در تهران به شهرستان یزد ایران رفته اند تا در بارۀ روشن شدن رویداد کشته شدن یک دختر ایرانی در این ولایت که به پناهجویان افغانستان پیوند داده شده است بررسی هایی را انجام دهند.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه، فرامرز تمنا گفت: هنوز دقیق مشخص نیست باید نمایندگان ما بررسی را انجام بدهند و جرم های زیادی قبلا در ایران و یا کشورهای دیگر همسایه اتفاق افتاده که منتسب شده به افغانستانی ها و بعداً ثابت شده که چنین نبوده است. لذا لازم است که ما بررسی های لازم را انجام بدهیم در همکاری با مقامات امنیتی ایران تا تابعیت و هویت این شخص مشخص شود.

در همین حال سفارت ایران در کابل گفته است که دوتن افغانستانی ها در شهرستان یزد به یک دختر هیجده ساله تجاوز کرده اند و پس از آن این دختر را کشته اند.

سخنگوی سفارت ایران در کابل، محمد دهقانی گفت: دو نفر اتباع افغانستان در شهر یزد به یک دختر هیجده ساله تجاوز می کنند و او را به قتل می رسانند که این حادثه منجر به جریحه دار شدن و خشم احساسات و افکار عمومی مردم این شهرمی شود و ما سعی کردیم که همواره این جرایمی که بعضی از دوستان افغانستانی مرتکب می شود رسانه ای نشود تا منجر به واکنش افکار عمومی نگردد اما اینگونه بود که موجب خشم مردم شد و پولیس اوضاع را کنترول کرده است.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرده است که نباید برخورد با پناهجویان افغانستانی در ایران بر بیناد پیش قضاوت ها باشد. وی گفته است که جرم یک عمل شخصی است و نباید تمامی اتباع یک کشور جرمی را که یکی از هموطنان شان انجام می دهند مورد آزار و اذیت قرار گیرند.

فرامرز تمنا گفت: انتظار ما از مقامات ایران این است به زودترین فرصت جلوی هرگونه آسیب رساندن جانی و مالی به شهروندان افغانستان را بگیرند. به اساس آن مشترکات فراوانی که میان دو کشور است و حقوق که مهاجران در نظام حقوق بین الملل دارند طبق آن بتوانند از حقوق اصلی خود بهره مند شوند.

با اینهمه معاون سخنگوی وزارت امور خارجه بیان داشته است که هیات افغانستانی به شهرستان یزد رفته اند پس از بررسی های همه جانبه گزارش های شان را در بارۀ این رویداد تا دو روز آینده به این وزارت خواهد فرستاد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .