خیزش های مردمی در حال گسترش است

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3878
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3878
    بازدید ماه : 4439
    بازدید کل : 135384
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

خیزش های مردمی در حال گسترش است

 

 

در طی سه دهه جنگ، ملت مظلوم ما شاهد رویداد ها و حوادث تلخ و خونین آن بوده و تا هنوز هم از خشونت ها و پدیده های رکیک آن در ذهن درون ملت ما وجود دارد که عوامل اصلی این همه بدبختی موجودیت یک عمر مزدوران و خائنین داخلی بود که به مزدوری کشور های غربی و عربی عادت کرده و همیشه درد سرها را به کشور و ملت ما به دستور باداران شان به وجود آورده است به قتل و قتال افراد بی گناه متوصل میشوند تا آینده افرادی که چیز فهم در یک جامعه موثر تمام میشوند به شهادت رسانیده کشور ما را فاقد کدر ها، علما، دانشمندان و متخصصین نموده و با این عملکرد شان به اثبات میرسانند که هیچ چیزی به عنوان انسانیت و بشر دوستی در ضمیر و وجدان آنها جا نداشته و آنرا نمی شناسند. زیرا باقتل مردم بی گناه و مظلوم جامعه می خواهند به ملت افغانستان نشان دهند که ما قاتلین حرفوی و مزدور هستیم، اهداف شومی را که درسر دارند پیاده سازند.

در طی روز های اخیر به مشاهده رسیده است که خیزش های مردمی در برابر گروه طالبان آهسته، آهسته روبه افزایش بوده چنانچه اخیراً در ولسوالی اندر ولایت غزنی که در آن طالبان 83 باب مکتب را مسدود نموده بودند که این کار آنها سبب شد تا حدود 400 نفر از هشت قریه این ولسوالی در مقابل طالبان قدعلم نموده کمر بستند که در نتیجه، آن ولسوالی در اثر درگیری مردم، یازده نفر از گروه طالبان کشته شده اند، که سه تن آن ها اعضای ملیشه محلی و هشت تن دیگر افراد طالبان مسلح بودند، ولی باشندگان محل گفته اند که با این حرکت توانسته اند که از 83 باب مکتب مسدود شده این ولسوالی، 81 باب آنها را دو باره باز کنند.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که این خیزش های مردمی و جنگ با طالبان در ولسوالی اندر ولایت غزنی نشان می دهد که مردم دیگر عقاید افراطی گرانه طالبان را تحمل نکرده بلکه در تلاش و فکر آینده فرزندان خویش بوده و این عملکرد مردمی نشان دهنده امیدواری ها برای تقویت ثبات در کشور ما خواهد شد.

تا حال این قیام های مردمی فقط در یک منطقه محدود نبوده بلکه کسانیکه در مقابل طالبان در ولسوالی اندر ایستادگی کرده اند می گویند، ما آماده هستیم در صورتیکه مورد حمله مسلحانه قرار بگیریم از خود دفاع خواهیم کرد.

قسمی که اخیراً از طریق وسایل ار تباط جمعی شنیده میشود در پیوند به این موضوع مردم با شهامت ولسوالی پساوند غور نیز در مقابل افراد طالبان دست به مقاومت و خیزش زده و در اکثر مناطق گروه های افراطی را اخراج ساخته نبرد آنها را محدود نمود اند الله الحمد این روند و الهامات آهسته آهسته به یک مقاومت و خیزش ملی تبدیل شده و خواهد شد.

به هر حال طالبان و سایر گروه های تروریستی باید بدانند که دیگر نمی توانند به زور بالای ملت مظلوم ما حکمروائی نمایند و دوره جهل و تاریکی را بار دیگر بر ملت افغانستان تحمیل کنند.
از این رو میتوان گفت که ریشه های مردمی طالبان آهسته، آهسته از بین رفته و انشأ الله عنقریب همه شاهد خیزش های مردمی در برابر گروه های افراطی که توسط شبکه های استخباراتی کشور های همسایه و از هیچ پشتیبانه مردمی در جامعه فعلی به نفع گروه طالبان وجود نداشته در ضمن زمان جهالت و تاریکی گذشته است و در حال حاضر ما در قرن 21 زندگی می نمائیم قرنی که از تفکرات عصر حاضر روشن فکری و تکنالوژی جدید برخور دار است.

با احترام
حشمت پویا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .