انتقال مسوولیت های امنیتی در حوزه جنوبغرب

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4923
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4923
    بازدید ماه : 5484
    بازدید کل : 136429
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

انتقال مسوولیت های امنیتی در حوزه جنوبغرب

 

 

مسؤولیت های تمامی عملیات های حوزۀ جنوب افغانستان طی یک مراسمی از نیروهای خارجی به نیروهای اردوی ملی سپرده شدند.

به گزارش طلوع نیوز ، فرمانده قول اردوی 205 اتل گفته است که پیش از این راه اندازی و برنامه ریزی عملیات ها را نیروهای خارجی به عهده داشتند، اما پس ازاین نیروهای اردوی ملی این کار را انجام خواهند داد و نیروهای خارجی نقش حمایتی خواهند داشت.

مقام های امنیتی ولایت قندهار گفته اند که در حال حاضر نیروهای امنیتی به ویژه اردوی ملی توانایی آنرا دارند تا عملیات های مستقلانه را در برابر مخالفان مسلح دولت انجام دهند.

این مقام ها می افزایند که پیش از این عملیات های شب هنگام را نیروهای خارجی انجام میدادند، اما پس از این تمامی این برنامه ها را نیروهای اردوی ملی پیش خواهند برد.

فرماندۀ قول اردوی 205 اتل، جنرال عبدالحمید حمید گفت: پس از این مسؤولیت این عملیات ها به دوش ما خواهد بود ما میدانیم که با رواج و کلتور مردم چگونه باید برخورد کنیم برخورد ما با مردم و موسفیدان با ید چگونه باشد برخورد ما با مردم و ما میدانیم که چگونه عملیات کنیم و این عملیات ها را چکونه و در کجا راه اندازی کنیم و در برخی جاهای که ضرورت نیست هیچ عملیات نخواهیم کرد.

در همین حال فرماندۀ نیروهای آیساف در حوزۀ جنوب گفته است که از آنجا که نیروهای امنیتی افغانستان توانایی تامین امنیت و نیز توانایی راه اندازی عملیات ها را در برابر مخالفان مسلح دولت پیدا کرده اند این مسؤولیت ها به نیروهای اردوی ملی سپرده شدند.

فرماندۀ نیروهای آیساف در حوزۀ جنوب، جنرال هیگس گفت: این جای افتخار است که من اینجا حضور دارم و پس از این مسؤولیت های امنیتی را نیروهای افغانستان به عهده خواهند گرفت. من برتوانایی های نیروهای امنیتی افغانستان اعتماد دارم و این مسؤولیت ها را نیروهای افغانستان به خوبی به پیش خواهند برد و این به این معنی نیست که دیگر حملۀ از سوی گروۀ شورشیان در آینده وجود نخواهد داشت، آنان هنوزهم تلاش دارند تا صلح و ثبات را با چالش روبرو سازند، اما نیروهای امنیتی افغانستان مانع این کار آنان خواهند شد.

وی میافزاید که مخالفان مسلح دولت می کوشند تا اوضاع امنیتی را دراین حوزه با چالش روبه رو سازند، اما درحال حاضر پولیس ملی و اردوی ملی حرفه یی شده اند و به هر گونه تهدید مخالفان مسلح پاسخ سخت خواهند داد.

از سویی هم والیان ولایت های زابل ، ارزگان و قندهار گفته اند که انتظار چنین روزی را داشتند که نیروهای امنیتی مسؤولیت های تامین امنیت و عملیات ها را به دست گیرند.

والی قندهار، توریالی ویسا گفت: خواب افغانستان ها به واقیعت تبدیل شد و مسؤولیت حوزۀ جنوب ازسوی نیروهای خارجی به نیروهای افغانستان سپرده شد و ما بسیارخرسند هستیم.

در همین حال والی ارزگان، ملا امیر محمد آخند زاده گفت: ما انتظار این روز را داشتیم که خوشبختانه به این اهداف خود رسیدیم و ما اهداف های بیشتری داریم که به زودی به آن نیز خواهیم رسید.

آنان می افزایند که سپردن این مسؤولیت ها به نیروهای ملی در تامین امنیت و نیز در ایجاد زمنیه ها برای بازسازی و رشد اقتصادی و بخش های دیگر بسیار اثر گذار خواهد بود و نیز اعتماد مردم به حکومت افزایش خواهد یافت.

مسوولیت های امنیتی در حالی از نیروهای خارجی به نیروهای افغانستان سپرده میشوند که به گفته مسؤولان نیروهای امنیتی ملی با جنگ افزار های پیشرفته بسیج شده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .