نبود آب آشامیدنی در زرنج

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1004
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1004
    بازدید ماه : 1565
    بازدید کل : 132510
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

نبود آب آشامیدنی در زرنج

 

 

باشندگان شهر زرنج ولایت نیمروز گفته اند که با وجود دها مليارد دالر كمک های جامعۀ جهانی به كشور، دولت به وضعيت زندگی باشندگان اين ولايت هيچ توجهی نكرده است.

به گزارش طلوع نیوز ، اين باشندگان تأكيد می ورزند با آن كه آب دريای هلمند از اين ولايت به ايران می رود، اما باشندگان شهر زرنج به آب نوشيدنی دسترسی ندارند.

شهر زرنج مركز ولايت نيمروز ، شهری كه تاكنون آب صحی نوشيدنی ندارد.

گفته می شود که تانكرهای سيار آب های ايستاده غير صحی را از اطراف به داخل شهر انتقال می دهند وبه باشندگان شهر زرنج به فروش می رسانند، آن هم با قيمتی نا مناسب.

با آن كه دريایی خورشان هلمند از ولايت نميروز می گذرد، اما تاكنون باشندگان اين ولايت ازين آب نه برای زراعت استفاده توانستند ونه هم برای نوشيدن، هم اكنون دو لوله كوچک آب از آنسوی مرز ايران به شهر زرنج كشيده شده است وروزانه دوساعت آب می آيد باشنده گان اين شهر بايد نيمه شب در صف ها قرار گيرند، تا بامداد وقت شايد بتوانند آب نوشيدنی به دست آورند.

یکی از باشندگان شهر زرنج گفته است: ساعت دو شب به خاطر گرفتن آب آمده ایم، برخی اوقات آب هم به دست نمی آوریم. مقام ها در موتر های لوکس می گردند و ما مردم آب خوردن نداریم، آب دریای هملند به ایران می رود و ما تشنه می گردیم وازحکومت می خواهیم که به مشکل ما رسیدگی کند و بیشتر مردم به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.

مسؤولان اين ولايت، حكومت مركزی را در اين باره مقصر می دانند وتأكيد می ورزند كه برنامه آوردن آب صحی به شهر زرنج سه سال طول كشيده است.

معاون والی نیمروز گفته است: کسانی که آب آشامیدنی را باید به مردم می رسانند بی توجه بودند به ولایت نیمروز پروژه آب سه سال طول کشید مشکلات مردم زیاد است و مردم هم این قضیه را منعکس کردند به دلایل گونه گون که مسؤولین جواب بدهند، اما پس ازسه سال این پروژه آب رساین تکمیل شده است و به زودی به بهره برداری سپرده خواهند شد.»

قراراست پروژه آب صحی اين شهر تا چند ماه ديگر افتتاح شود، اما باشندگان شهر زرنج پس از افتتاح اين پروژه هم بايد دوسال ديگر انتظار بكشند تا شايد به آب نوشيدنی دست يابند.

معاون شورای ولایتی نیمروز، محمد صديق چخانسوری گفته است: اگراین مشکل زودتر حل نشود، شورای ولایتی و بزرگان مجلس، مجبور استیم این درد و فریاد خود را برویم به رییس جمهور کشور بگویم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .