پنج ابزار و اپلیکیشن برتر برای مدیریت کارها

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1682
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1682
    بازدید ماه : 2243
    بازدید کل : 133188
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

پنج ابزار و اپلیکیشن برتر برای مدیریت کارها

 

 

هر کس شیوه و روش مخصوص به خودش را در ایجاد لیست های تودو (لیست کارها - To‪-‬Do List) دارد ، اما ابزارهایی که با آنها بتوان تودو لیست را از ذهن خارج کرده و آن را به چیزی قابل پیگیری تبدیل کنید، محدود هستند. یک پاسخ ساده درباره این ابزارها، تمامی برنامه های تایپ و نوشتاری هستند. البته در کنار آن وب اپلیکیشن های تحت کلود و برنامه های موبایل فراوانی هم برای این کار وجود دارند.

سایت لایف هکر لیست جالبی از ۵ برنامه برتر مدیریت تودو لیست منتشر کرده که در ادامه مطلب به معرفی آنها می پردازیم.


Astrid

 

astrid-to-do-list-manager-narenji-002-narenji-ir.jpg

 

زمان زیادی از وقتی که Astrid تنها برای اندرویدی ها قابل استفاده بود، می گذرد. این اپلیکیشن هم اکنون برای اندروید و آی او اس عرضه شده است و می تواند یکی از بهترین وب اپلیکیشن های مدیریت تودو لیست های شما باشد. نکته جالب اینجا است که با استفاده از اکستنشن یا افزونه مرورگر کروم هم می توانید لیست کارهای تان را میان دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارید.

با تغییرات جدیدی که این برنامه به خود دیده است، اکنون حتی می توانید کارهای تان را با دیگر کاربران هم سینک کرده یا به اشتراک بگذارید. و مهمتر اینکه با اکستنشن کروم کارها را در لپ تاپ تان اضافه کرده و آنها را در موبایل یا تبلت تان ببینید. یا اینکه لیست های تودو صوتی ایجاد کنید، تودو ها را با ایمیل تان مدیریت کنید و آنها را با گوگل تسک سینک کنید. و مهمتر از همه، این امکانات کاملا رایگان هستند. البته کاربران اندروید می توانند با پرداخت هزینه کمی، امکانات بیشتری را هم در Power Pack این اپلیکیشن بیابند.


Remember The Milk ‫(‬شیر یادت نره‫!)‬

 

rtm-to-do-list-manager-003-narenji-ir.jpg

 

این سایت یکی از قدیمی ترین مکان های ارائه خدمات مدیریت لیست های انجام کار است.شما با استفاده از آن می توانید تودو های خود را با استفاده از وب اپلیکیشن، اندروید، آی او اس یا بلک بری، از هرجایی مدیریت کنید. علاوه بر این می توانید Remember The Milk ‫را با جیمیل تان ادغام کنید، از سیری برای ایجاد لیست تودو استفاده کنید یا آن را با گوگل تسک همگام (سینک) نمایید.‬ ‫

خوبی کار هم اینجا است که این سرویس به تازگی بسیاری از امکانات اکانت های ویژه اش را به رایگان در اختیار تمامی کاربران گذارده است. و البته ارتقا به اکانت پرو هم تنها ۲۵ دلار در سال هزینه خواهد داشت. با داشتن اکانت پرو، علاوه بر امکان دانلود اپلیکیشن موبایل پرو، از قابلیت هایی چون سینک با اوت لوک هم بهره مند می شوید. تعریف لیست کارها و اضافه کردن تسک به Remember The Milk ‫کاملا آسان و راحت است و البته این سرویس به تازگی رابط کاربری اپلیکیشن اندروید و آی او اس خود را برای سادگی بیشتر، باز طراحی کرده است.‬


Any.Do

 

Any-Do-to-do-manager-narenji-001-narenji-ir.jpg

 

این سرویس شاید کمی نسبت به بقیه ناشناخته تر و جدیدتر باشد، اما آنچنان قدرتمند ظاهر شده که جای خود را در لیست پنج تایی های لایف هکر باز کرده است. و این را مدیون اپلیکیشن آی او اس سر راست و راحت خود، برنامه بر پایه Gesture اندرویدی خود و بیشتر از همه وب اپلیکیشن و افزونه کروم بسیار کاربردی است که ارائه نموده است. Any.Do تمام این امکانات را به صورت رایگان عرضه می کند و قابلیت سینک بی عیب و نقص میان دستگاه های مختلف را برای تان فراهم می آورد. علاوه بر این می تواند با گوگل تسک سینک شود و امکان سازماندهی تسک ها و کارها بر اساس اهمیت و ضرورت شان را بدون کمک شما دارد. همچنین با کدها و برچسب های رنگی کارهای مختلف را در لیست تودو شما کاملا از یکدیگر متمایز می کند.


Toodledo

 

toodledo-narenji-ir-to-do-list-manager-004-narenji-ir.jpg

 

Toodledo یکی از تنومندترین ابزار موجود برای کار با لیست های تودو است‫.‬ زیرا علاوه بر امکانات بسیار فراوان، در واقع بخشی از آن برنامه مدیریت تودو لیست و بخشی هم ابزار کنترل پروژه است‫.‬ از این سرویس به صورت وب اپلیکیشن یا برنامه موبایل تحت پلتفرم های اندروید، بلک بری و آی او اس می توانید استفاده کنید‫.‬ در این برنامه می توانید لیست های کاری تان را از دیگر برنامه های مدیریت تودو لیست، وارد آن کنید، با گوگل تسک سینک شوید، لیست ها را سازماندهی کرده و با گروه ها و افراد مورد نیاز به اشتراک بگذارید، و حتی تودو ها و کارها را از طریق ایمیل وارد کرده، آنها را تیک زده و مدیریت نمایید‫.‬ بخش hotlist تمای کارهای تان را بر حسب اهمیت در یک نگاه جلوی چشم تان می آورد و شیوه های مرتب سازی و فیلترهای فراوانی را برای انتخاب روش نمایش آنها در اختیارتان می گذارد‫.‬ علاوه بر این می تواند زمان شروع کارها را هم به شما اطلاع داده و مدت زمانی که بر روی یک تسک کار می کنید را ثبت نماید‫.‬ و همه اینها به صورت رایگان قابل استفاده هستند‫.‬


Wunderlist

 

wunderfeature-to-do-manager-narenji-005-narenji-ir.jpg

 

این سرویس، یکی از بهترین انتخاب ها برای ویندوز، مک، لینوکس و اندروید است. Wunderlist شاید امکاناتی به کاملی دیگر اپلیکیشن های این لیست نداشته باشد، اما تمرکز کامل خود را بر روی شیوه اضافه کردن تودو ها، سازماندهی آنها در لیست های ساده و سپس شیوه بسیار جالب تکمیل و علامت گذاری آنها گذارده است. اگر واقعا به دنبال برنامه ای هستید تا شما را مجبور کند به جای آنکه وقت تان را صرف مدیریت و سازماندهی کارها در لیست ها و برچسب زدن شان کنید، به انجام کارهای تان بپردازید، Wunderlist انتخاب مناسبی خواهد بود. این سرویس بر روی تمامی پلتفرم ها به صورت رایگان عرضه می گردد، سبک و سریع است، کار با آن راحت و آسان است، به صورت وب اپلیکیشن هم دردسترس است و مهم تر از همه لیست های کاری تان را میان تمام ابزارها و پلتفرم ها سینک می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .