تبدیل آیفون، آیپد و آیپاد به کنسول بازی

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1089
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1089
    بازدید ماه : 1650
    بازدید کل : 132595
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

تبدیل آیفون، آیپد و آیپاد به کنسول بازی

 

هفته گذشته از رونمایی کنسول بازی اندرویدی OUYA و استقبال غیرمنتظره خریداران از آن گفتیم. اگر اکنون سری به صفحه فروش این محصول در سایت کیک-استارتر بزنید، مشاهده می کنید که تنها طی هفت روز، بیش از ۳۸ هزار دستگاه فروش داشته و تاکنون درآمد 4‪.‬8 میلیون دلاری را برای سازندگانش به ارمغان آورده است.

شاید دارندگان iOS هم از خود می پرسند، چرا اپل وارد این میدان نمی شود و با توجه به پشتوانه غنی نرم افزاری و بازی خود، دست به تولید ابزاری همانند OUYA نمی زند. البته کاربران iOS 5 می توانند با قابلیت AirPlay بازی ها و تصاویر آی دیوایس خود را به اپل تی وی منتقل کنند، اما نتایج برای یک بازی خور، اصلا راضی کننده نیست و البته باز هم باید از صفحه لمسی گوشی یا تبلت خود برای بازی استفاده کند.

خب، مثل اینکه صبر گروهی از بازی سازهای اپل به سر آمده و خود برای تولید چنین ابزاری دست به کار شده اند. Chris Jorgensen و Andi Greisel دو نفر از توسعه دهندگان بازی های iOS که تا کنون تحت نام Cascadia Games بازی هایی همچون Cavorite و Zombie Karts را عرضه نموده اند، از امروز فروش iOS GameDock را در سایت کیک-استارتر آغاز کرده اند.

این دستگاه در واقع یک کنسول برای ارتباط میان دستگاه های iOS و تلویزیون از طریق دسته های بازی و کابل HDMI است. در واقع آنها علاوه بر ساخت یک داک (پایه) ویژه ابزارهای مجهز به آی او اس (iDevice) که از طریق کابل HDMI به تلویزیون متصل می شود، دو دسته کنترل NES را هم به گونه ای تغییر داده اند که از طریق پورت USB به داک متصل شده و کنترل بازی ها در تلویزیون را به دست بگیرند.

iOS GameDock از امروز با قیمت ۱۲۵ دلار به ازای هر کنسول به همراه دو دسته بازی و یک کابل HDMI به فروش می رسد‫.‬ لازم به ذکر است که تاکنون سازندگان این گجت جالب با فروش ۲۴۵ دستگاه، ۳۶هزار دلار درآمد داشته است‫.‬ البته شاید این ابزار به اندازه کنسول اندرویدی ۹۹ دلاری که متکی به خود است و احتیاج به دستگاه دیگری برای کار ندارد، جذابیت نداشته باشد؛ اما نباید فراموش کرد که پشتوانه ای همچون بازی های رایگان و غیر رایگان اپ استور را در اختیار دارد‫.‬

شما ترجیح می دهید روی آیپد و آیفون تان با صفحه تاچ مشغول بازی شوید، یا به سراغ صفحه بزرگ تلویزیون رفته و از دسته های خاطره انگیز نینتندو برای مبارزه استفاده کنید؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .