ناتو باید هر 7دقیقه یک کانتینر از تجهیزات را خارج کند!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5414
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 5414
    بازدید ماه : 5975
    بازدید کل : 136920
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

ناتو باید هر 7دقیقه یک کانتینر از تجهیزات را خارج کند!

 

بر اساس زمان باقی مانده تا پایان سال 2014 و تعداد تجهیزات نیروهای خارجی در افغانستان، ناتو باید برای خروج کامل تجهیزات خود از کشور هر هفت دقیقه یک کانتینر را از خاک افغانستان خارج کند!!!

اگر ناتو و آیساف می‌خواهند تدارکات خود را به طور کامل تا پایان سال 2014 از افغانستان خارج کنند، باید از هم‌اکنون و به طور 24 ساعته هر هفت دقیقه یکبار یک کانتینر از تدارکات ناتو از خاک افغانستان خارج شود.

در ادامه گزارش آمده است که ناتو در افغانستان، حدود 100 هزار کانتینر و بیش از 50 هزار وسیله نقلیه موتوری دارد که باید همه آن‌ها را از افغانستان خارج کند.

این گزارش می‌افزاید: عذرخواهی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا از پاکستانی‌ها برای بازگشایی مجدد مسیر تدارکاتی ناتو که بر اثر حمله امریکا به پست مرزی "سلاله" و کشته شدن 24 سرباز پاکستانی بسته شده بود، نیز بدین خاطر صورت گرفت که مسدود ماندن این مسیر هزینه‌های زیادی را به آمریکا تحمیل می‌کرد.

پایگاه خبری آتلانتیک وایر با اشاره به مسیر ترانزیت "شبکه توزیع شمال" می‌افزاید: حتی با بازگشایی مسیر تدارکاتی ناتو در خاک پاکستان، آمریکایی‌ها هنوز نیم‌نگاهی به مسیر ترانزیت شمالی که از کشورهای آسیای مرکزی می‌گذرد، دارند و یک سوم تدارکات خود را از طریق این شبکه از افغانستان خارج می‌کنند.

مسیر تداکاتی ناتو در پاکستان هزینه کمتری را بر دوش آمریکا می‌گذارد اما این مسیر از زمین می‌گذرد و آمریکایی‌ها در برخی مواقع نیاز به انتقال هوایی تدارکات خود دارند که کشورهای آسیای مرکزی می‌توانند برای این منظور مفید فایده باشند.

از سوی دیگر، آمریکایی‌ها می‌دانند که برای خروج تدارکات خود از طریق کشورهای آسیای مرکزی هرگز با مقاومتی از سوی این کشورها رو به رو نمی‌شوند اما این موضوع در رابطه با پاکستان بسیار محتمل است.

در پایان این گزارش آمده است که تنها خارج کردن تدارکات از افغانستان نکته مهم و قابل توجه برای ناتو و آمریکا نیست بلکه نکته حیاتی برای آن‌ها ساختن یک افغانستان قوی‌تر نسبت به قبل است.

نیروهای نظامی ناتو و آمریکا اعلام کرده‌اند که تا پایان سال 2014 افغانستان را ترک کرده و مسئولیت امنیت افغانستان را به خود افغان‌ها واگذار می‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .