باز داشت بیش از ۲۰۰ مرد انتحاری

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2808
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2808
    بازدید ماه : 3369
    بازدید کل : 134314
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

باز داشت بیش از ۲۰۰ مرد انتحاری

 

 

ریاست عمومی امنیت ملی روز سه شنبه گفته است که در دو سال گذشته کارمندان این نهاد بیش ازدوصد مرد انتحاری راکه قصد حمله برمقام های بلند پایۀ حکومتی را داشتند بازداشت کرده اند.

به گزارش طلوع نیوز ، مسؤول دفتررسانه های این ریاست گفته است که افراد بازداشت شده می خواستند بر معاونان رییس جمهورکرزی، اعضای کابینه، اعضای دادگاۀ عالی، اعضای شورای ملی والی بلخ و شماری دیگر از مقام های بلند پایۀ حکومتی حمله کنند.

در همین حال این ریاست در یک اقدام تازه ازبازداشت بیش از ۱۰ انتحارکنندۀ دیگر در ولایت های گوناگون کشور خبر می دهد.

ریاست عمومی امنیت ملی تصاویری این بازداشت شدگان را نیز در اختیار رسانه ها گذاشته است.

مسؤولان دفتر رسانه های ریاست عمومی امنیت ملی، شفیق الله طاهری گفت: کسانی که بازداشت شده اهداف شان مانند معاون اول ریاست جمهوری مارشال صاحب هدف یک گروپ این حمله کننده های انتحاری بوده، معاون دوم ریاست جمهوری هدف یک گروپ دیگر از این ۲۴۱ نفر بوده، استاد سیاف هدف دیگری بوده، اعضای کابینه، اعضای بی شماری پارلمان و مجلس سنا که هدف های تحت کار همین افراد انتحاری بوده همین ۲۴۱ نفر حضرت صاحب صبغت الله مجددی هدف از این اشخاص انتحاری بود و استاد عطاالله نور والی بلخ که چندین بار هدف همین رقم حملات به وسیله گروپ های انتحاری بود نجات داده شد.

از سویی هم ریاست عمومی امنیت ملی از بازداشت 5 تن از اعضای گروه هراس افگن مولوی نورالدین والی نام نهاد طالبان که ۲ آنان قصد حمله بر شهر تالقان را داشتند و یک گروه ۳ نفری دیگر آن با ۵۲ کیلو مواد انفجاری پتاشیم کلوراید در ولایت تخار خبر می دهد.

مسؤول دفتر رسانه های این ریاست از بازداشت یک ولسوال نام نهاد طالبان با ۱ تن دیگر در ولسوالی کوۀ صافی پروان یک گروه ۷ نفری در ولایت قندوز و ۱ تن سازماندهندگان حمله های انتحاری در ولایت هرات نیز سخن می زند.

مسؤول دفتر رسانه های ریاست عمومی امنیت ملی، شفیق الله طاهری گفت: نتایج تحقیقات که از این متهمین و مجرمانی که در اواخر بازداشت شده به وسیله امنیت ملی صورت گرفته نشان می دهد که هنوزهم حلقات حامی افراطیت در سطح کشورهای همسایه و منطقه از ترویزم و از جنگ در افغانستان حمایت می کند و گستردگی جنگ در افغانستان در کشورهای آسیای میانه، جنوب آسیا و تعدادی از کشورهای منطقه و همسایه ما ریشه دارد حلقات معیین درون حکومت های این کشورها و ادارات استخباراتی شان وجود دارد که از افراطیت و تقویه تروریزم در افغانستان از ادامه کشتار و جنگ در افغانستان حمایت می کند.

با اینهمه ریاست عمومی امنیت ملی گفته است که کارمندان این ریاست از یک حملۀ بزرگ گروهی هراس افگن بر یکی از هوتل های مشهور و پنج ستاره در کابل نیز جلوگیری کردند که قضیه زیر بررسی قرار دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .