نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1002
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1002
    بازدید ماه : 1563
    بازدید کل : 132508
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

اشغال فلسطین؛ آوارگی بیش از 6 میلیون انسان

اشغال فلسطین؛ آوارگی بیش از 6 میلیون انسان

 

 

 

شرکت‌کنندگان در نشست دو روزه سازمان ملل با حضور مسئول سیاست خارجی اروپا و جوانان آواره فلسطینی اعلام کردند اشغال‌گری صهیونیست‌ها موجب آوارگی بیش از 6 میلیون فلسطینی شده است.

پرس‌تی‌وی، آژانس کار و امداد سازمان ملل (UNRWA) با برگزاری یک نشست دو روزه در شهر بروکسل پایتخت بلژیک، وضعیت بیش از نیمی از جمعیت مردم فلسطین که به دلیل اقدامات اشغال‌گرانه صهیونیست‌ها از سرزمین خود تبعید و آواره شدند، مورد بررسی قرار داد.

این کنفرانس بین المللی با همکاری اتحادیه اروپا و دولت بلژیک و با حضور "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اروپا و جوانان آواره فلسطینی برگزار شد.

مقام‌های فلسطینی شرکت کننده در این کنفرانس اعلام کردند اقدام اسرائیل در اشغال اراضی فلسطین موجب شده است تا تعداد زیادی فلسطینی در تبعید و یا در اردوگاه‌های تشکیلات خودگردان و یا کشورهای هم‌جوار به سر برند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس همچنین از آوارگی حدود 6 میلیون فلسطینی که یکی از بزرگ‌ترین جمعیت آوارگان دنیا محسوب می‌شوند، به عنوان مانعی جدی در مسیر پیشرفت اقتصادی مردم فلسطین یاد کردند.

تحلیل‌گران می‌گویند، از آن جایی که تعداد زیادی از جمعیت مردم فلسطین آواره هستند، بنابراین اگر به آن‌ها اجازه بازگشت به سرزمین‌شان داده نشود در معرض خطر جدی از سوی رژیم اسرائیل قرار دارند.

سازمان ملل در سال ۱۹۴۸ با صدور قطعنامه‌ای تاکید کرد که باید به تمامی پناه‌جویان فلسطینی اجازه داده شود تا به سرزمین‌های خود بازگردند اما رژیم اسرائیل تا کنون از اجرای این قطعنامه خودداری کرده است.

از طرفی دیگر به رغم موج انتقادات جهانی از اقدام اسرائیل در ساخت وساز غیرقانونی شهرک ها در اراضی اشغالی، این رژیم همچنان به این روند ادامه می‌دهد.

این درحالی است که ناظران سیاسی، اقدام منفعلانه اتحادیه اروپا در تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای پایان دادن به روند غیرقانونی ساخت و سازها به باد انتقاد گرفته‌اند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .