نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 590
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1407
    بازدید ماه : 1968
    بازدید کل : 132913
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

کتاب‌های بوداییان برای قتل عام مسلمانان برمه



روزنامه ایندپندنت انگلیسی، در مقاله‌ای وجود کتاب‌هایی را اعلام کرد که راهبان بودایی برمه را به کشتار مسلمانان روهنگیا دعوت می‌کرد.

این کتاب‌ها مسلمانان را انسان‌هایی بالفطره وحشی معرفی کرده اند و به خوانندگان این کتاب‌ها اجازه نمی‌دهند کمک‌های مردمی که از سایر کشورهای مسلمان برای آن‌ها فرستاده می‌شود، به دست آن‌ها برسند.


مجلهٔ انگلیسی در ادامه تاکید کرد: دولت برمه در تلاش است تا فعالیت‌های خود را گسترش داده، دست به کشتارهای جمعی دیگر از مسلمانان در این کشور بزند، تصمیمی که بسیاری از ناظران بین المللی را به شگفتی واداشته است.

در ادامه ایندپندنت راهبان را به تلاش در راه مبارزه علیه مسلمانان متهم کرد که با سخنان خود باعث شعله ور‌تر شدن آتش درگیری‌های خونین در کشور شدند. آن‌ها بوداییان را به مبارزه با مسلمانانی دعوت می‌کردند که سال هاست در رنج و مشقت زندگی می‌کنند.

«کریس لیوا» مدیر یکی از مراکز غیردولتی اراکان گفت: در روزهای اخیر راهبان نقش اساسی و رهبرانه در محروم کردن مسلمانان برمه از دریافت کمک‌های بشر دوستانه بین المللی ایفا کردند و این فعالیت‌ها را با حمایت دولت و سیاستمداران انجام می‌دهند.

لیوا در ادامه تاکید کرد: برخی از راهبان در کنار چادر‌ها و خیمه‌های مسلمانان قرار می‌گیرند و اقدام به بررسی کسانی می‌کنند که به اردوگاه‌ها وارد و خارج می‌شوند و در صورتی که شخص مشکوکی را ببینند که امکان دارد کمک‌های بشردوستانه به پناهندگان برساند، از ورود آن جلوگیری می‌کنند.

به نوشتهٔ این مجلهٔ انگلیسی، حوادث و درگیری‌های موجود در برمه از زمانی آغاز شد که یک زن بودایی در ماه ژوئن گذشته از سوی گروهی قبل از کشتن مورد آزار و اذیت قرار گرفت، بعد از آن پلیس برمه سه تن از مسلمانان را به شرکت در جرم متهم کرد که همین امر باعث خشم بوداییان شده و به خانه‌های مسلمانان یورش بردند.

به گزارش پایگاه اسلام الیوم، ایندپندنت در پایان از برخورد برخی از راهبان و اعضای جنبش دموکراتیک با حوادث اخیر اظهار تعجب کرد. به خصوص اینکه راهبان در جریان طوفان‌های سال ۲۰۰۸ نقش مهمی در حمایت از قربانیان داشته‌اند و اکنون در جهتی خلاف گذشته حرکت می‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .