وزیر دفاع آمریکا فردا به تونس می‌رود

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3077
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3077
    بازدید ماه : 3638
    بازدید کل : 134583
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

وزیر دفاع آمریکا فردا به تونس می‌رود

 

 

وزیر دفاع آمریکا برای ترسیم روابط نظامی کشورش با تونس برای اولین بار از زمان سرنگونی رژیم زین العابدین بن علی از این کشور شمال آفریقا دیدار می کند.

"لئون پانتا" وزیر دفاع آمریکا برای اولین بار پس از سرنگونی رژیم "زین العابدین بن علی" برای ترسیم نقشه راه جدید روابط نظامی آمریکا با تونس از این کشور دیدن می کند.

این پایگاه بیان کرد: دیدار وزیر دفاع آمریکا از تونس در چارچوب سفر منطقه ای وی که شامل مصر، اردن و رژیم صهیونیستی است انجام می شود و وی قرار است با "منصف المرزوقی" رئیس جمهوری موقت تونس، "حمادی الجبالی" نخست وزیر، "عبدالکریم الزبیدی" وزیر دفاع و برخی دیگر از مسئولان سیاسی، نظامی و امنیتی تونسی دیدار کند.

پایگاه فوق افزود: انتظار می رود وزیر دفاع آمریکا با مسئولان تونسی روند انتقالی دموکراسی در این کشور و راههای حمایت آمریکا از اصلاحات در تونس و موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد رایزنی قرار دهد.

این پایگاه بیان کرد: تونس روابط نظامی خوبی با آمریکا دارد و کمکهای نظامی آمریکا به تونس به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت داشته است که این به دلیل اوضاع امنیتی لیبی، گسترش قاچاق سلاح، افزایش خطر القاعده در مثلث مرزی تونس-الجزایر و لیبی بوده است.

پایگاه مذکور نوشت: "کارتر هام" فرمانده کل عملیات نظامی آمریکا در آفریقا اعلام کرده است که آمریکا کمکهای نظامی به ارزش ۳۲ میلیون دلار ظرف شانزده ماه گذشته به تونس ارائه کرده و کمکهای نظامی آمریکا به تونس در مقایسه با سالهای گذشته چند برابر شده است.

این پایگاه می نویسد: ظرف ماههای گذشته دیدارها میان مسئولان نظامی آمریکایی و تونسی افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و تونس در این مدت از آمریکایی ها خواسته است که در راستای تقویت نیروهای مسلح تونس گام بردارد.

پایگاه مذکور با اشاره به کمک نظامی دولت آمریکا که "باراک اوباما" رئیس جمهوری قرار است آن را برای تایید به کنگره ارائه کند می افزاید: ناظران امور کمک نظامی آمریکا به تونس را شامل ۱۴ فروند جنگنده اف ۱۶، ۹ فروند بالگرد بلاک هوک(uh-۶۰ ) و مقادیر زیادی سلاح سبک، مهمات، موترهای نظامی دانسته اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .