زبان سرخ سر سبز را می دهد بر باد!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2794
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2794
    بازدید ماه : 3355
    بازدید کل : 134300
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

زبان سرخ سر سبز را می دهد بر باد!

کاری از گروه هنر و ادب شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)

 

با اینکه ماه مبارک رمضان است و باید به فرموده ذات اقدس باری تعالی، چشم و گوش و زبان ما روزه دار باشد، اما امان از دست این شنیده های مردم که واقعا نمی توان به آسانی از کنارش گذشت. اگر باور نداریم، خودتان بخوانید:

شنیده شده است که محترم کرزی برای جلوگیری از رشوت دهی و رشوت گیری، در هر اداره و نهاد دولتی و خصوصی یک واحد مخصوص کار راه اندازی مردم ایجاد می کند که این واحد دولتی وظیفه دارد در ازای دریافت مبلغ مشخصی، کار مردم را هرچه سریعتر انجام می دهد.

شنیده شده است که اوباما برای افزایش دلگرمی نظامیان خارجی در افغانستان، قصد دارد همه خانواده این نظامیان را نیز به افغانستان اعزام نماید، تا این سربازان پس از جنگ کردن در طول روز، بتوانند شب به خانه شان بازگشته و در کنار زن و بچه خود باشند.

شنیده شده است که دولت پاکستان تصمیم گرفته است تا به ازای هر مهاجر افغانستانی که داوطلبانه یا غیر داوطلبانه به کشور باز گردند، اجازه عبور یک تانکر مواد مصرفی از مرز را هم صادر نماید.

شنیده شده است که با آغاز لیگ برتر فوتبال افغانستان، مسئولان باشگاههای بارسلونا و رئال مادرید قصد دارند چند تن از ستارگان فوتبال کشور ما را به قیمت گزافی خریداری نمایند، ولی ظاهرا رئیس جمهور به خاطر حفظ منافع ملی افغانستان این پیشنهاد را رد کرده است.

شنیده شده است که از آنجایی که افغانها به همه کشورهای جهان حتی قطب جنوب مهاجرت نموده اند، سازمان ملل قصد دارد تا یک کشور جدید بنام افغانستان غربی در اروپا تاسیس نماید تا همه افغانهای مقیم اروپا، آمریکا، آفریقا و استرالیا در آنجا مستقر شوند، افغانستان شرقی هم بماند برای افغانهای بازمانده در کشور و مهاجرین ایران و پاکستان.

شنیده شده است که سازمان جهانی غذا به مهاجرین افغانستانی مقیم ایران، وام خرید مرغ اعطا می کند. زیرا با نداشتن سهم یارانه و نبود کارت ملی برای خرید مرغ دولتی، مهاجرین در ماه مبارک رمضان با کمبود مواد پروتئینی مواجه شده اند.

شنیده شده است که انگلیسیها بخاطر مخالفت با اجناس غیر مرغوب پاکستانی در بازارهای افغانستان، زین پس خودشان واسکتهای انتحاری به کشور ما وارد می کنند تا بدین طریق اعتراض خود را در این رابطه نشان دهند.

شنیده شده است که دولت اسلام آباد شلیک هر نوع موشک به ولایات شرقی کشور ما را شدیدا تکذیب کرده و گفته است احتمالا این راکتها از سوی افراد فضایی فیر می شود تا بدین طریق روابط دوستانه بین افغانستان و پاکستان خدشه دار گردد.

شنیده شده است که طالبان گفته اند اگر دولت آن چهار میلیاردی که در نشست اخیر از جامعه جهانی پیشکش گرفته است، بین اعضاء این گروه تقسیم کند، آنها دست از جنگ کشیده و صلح خواهند نمود. بدین طریق دیگر نیازی به دادن این همه معاش به اعضای شورای عالی صلح هم نیست.

شنیده شده است که آمریکا تعهد داده است به محض اتمام معادن اورانیوم، لیتیوم و ذخایر آلی و معدنی افغانستان، هرچه سریعتر نیروهایش را از کشور ما خارج خواهد کرد و امنیت را به نیروهای داخلی واگذار خواهد نمود.

 

در آخر هم شنیده شده است که یکی از وزیران کابینه به مدیر شبکه اطلاع رسانی افغانستان پیشنهاد داده است تا به حیث مشاورش در دولت استخدام شود و ماهیانه ده هزار دالر معاش دریافت کند و از دیگر مزایای این سمت هم به ارزش ده هزار دالر دیگر بهره مند شود. اما از آنجایی که داکتر صاحب هیچگاه آخرت را به دنیا ترجیح نمی دهد، از قبول این پیشنهاد سر باز زده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .