مسابقه زیباترین زن جهان در جمهوری آذربایجان

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 125
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 125
    بازدید ماه : 686
    بازدید کل : 131631
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

مسابقه زیباترین زن جهان در جمهوری آذربایجان

 

 

انتشار خبر برگزاری مسابقه متمدن‌ترین و با فرهنگ‌ترین زن جهان در جمهوری آذربایجان، همزمان با ماه مبارک رمضان مردم این کشور به ویژه دین‌داران را متاسف کرده است.

مسابقه برترین زن متمدن و بافرهنگ جهان (Miss Civilization of The World) برای اولین بار در جمهوری آذربایجان با عنوان (Mədəniyyətlər Gözəli 2012) برگزار خواهد شد.

در این مسابقه دختران بین 16 تا 28 ساله با قد بیش از 170 سانتی‌متر، باهوش، باسواد، بافرهنگ و متمدن، مجرد یا متاهل بدون فرزند می‌توانند شرکت کنند و افراد شرکت‌کننده در مسابقه نه تنها از لحاظ زیبایی ظاهری بلکه از بعد استعداد و هوش و ذکاوت نیز سنجیده خواهند شد.

طبق گفته مسئولان برگزاری این مسابقه، امسال این مسابقه با کمی تفاوت نسبت به سال 2008 در باکو برگزار خواهد شد؛ به طوری که تمام مهمانان خارجی که در مراسم حاضر می‌شوند ضمن آشنایی با اماکن تاریخی و دیدنی شهر باکو، از طریق تورهای مسافرتی از شهرهای قبله، شکی و چند رایون دیگر نیز بازدید خواهند کرد و هدف اصلی از برگزاری این مسابقه معرفی بیشتر جمهوری آذربایجان به جهان است.

امسال در این مسابقات کشورهایی همچون ترکیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوکراین، روسیه، ازبکستان، اسرائیل، قرقیزستان و قزاقستان شرکت خواهند کرد که در مجموع 24 کشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود.

برنامه مسابقات بدین صورت است که در روز اول تمام حاضران با لباس‌های محلی خود حاضر شده و سپس با لباس ملی آذربایجان و در حالی که نوای "ساری گلین" نواخته می‌شود در جایگاه مخصوص قرار خواهند گرفت. روزهای بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس و لباس ورزشی انجام خواهد گرفت. به گفته مسئولان امر؛ امسال مسابقه در بخش لباس شنا برگزار نخواهد شد، زیرا تصمیم بر آن است تا مسابقات امسال کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

جایزه نفر اول تاجی به قیمت تقریبی 12 تا 15 هزار یورو که منقش به برلیان است، خواهد بود. مسئول مسابقات کمال جنت ایچتند، رهبر سازمان سی اف سی است. فرید باقراف رئیس کمیته تشکیلات، چنگیز آشکین دستیار و پرویز عظیم اف تهیه کننده است.

این مسابقه به همت شرکت رادیو تلویزیون آزاد آذربایجان و سازمان سی اف سی (CFC) برگزار می‌شود و فینال این دوره از مسابقات در تاریخ 10 تا 25 سپتامبر در پارک نوخان آکوا (Novxanı Aqua) برگزار خواهد شد.

خبر برگزاری این مسابقه آن هم در ماه مبارک رمضان مردم دیندار جمهوری آذربایجان را دوباره متاسف کرده و در این میان برخی شخصیت‌های آذری از جمله الدنیز قلی اف رئیس روشنفکران جمهوری آذربایجان اعلام خبر برگزاری این مسابقات در ماه رمضان را تصادفی ندانسته و اعلام کرده است باید از این گونه اقدامات به خدا پناه برد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .