هزینه ۴۶۵ میلیون دالری اوباما برای انتخابات

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 138
    بازدید دیروز : 5627
    بازدید هفته : 5765
    بازدید ماه : 6326
    بازدید کل : 137271
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

هزینه ۴۶۵ میلیون دالری اوباما برای انتخابات

 

 

روز گذشته دولت اوباما رسما اعلام کرد به مهاجران جوان امریکا که فاقد برگه اقامت هستند مجوز کار اعطا خواهد کرد و این افراد به زودی از وضعیت حقوقی و قانونی برخوردار خواهند شد. اجرای این طرح ۴۶۵ میلیون دالر برای دولت هزینه برخواهد داشت.

وزارت امنیت داخلی امریکا اعلام کرده است که جزییات بیشتری از این طرح را روشن خواهد کرد. این طرح که برای مهاجران غیر قانونی امریکا از ۱۵ آگوست به اجرا در خواهد آمد، به ترسیم الزامات خاص برای واجدان شرایط اعم از سن و مدت اقامت می پردازد.

همچنین مجامع قانونی داخلی امریکا طرح عجولانه اوباما را با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اش "اقدامی رویایی" برای مهاجران غیرقانونی دانستند. اجرای این طرح ۴۶۵ میلیون دالر برای دولت هزینه برخواهد داشت.

براساس قانون جدید، مهاجران غیر قانونی زیر ۳۰ سال که قبل از سن ۱۶ سالگی به امریکا مهاجرت کرده اند و حداقل پنج سال به طور مداوم در این کشور بوده اند، از مدرسه و یا دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و سوء سابقه ای ندارند مشمول این قانون خواهند بود و می توانند در طرح رسمی معافیت از اخراج شدن (دیپورت) ثبت نام به عمل آورند.

اقدام رویایی اوباما برای مهاجران تا پایان روز انتخابات ریاست جمهوری توسط مراکز اجرای خدمات مهاجرت و شهروندی امریکا به انجام خواهد رسید.

مهاجران غیر قانونی که هیچ راهی را برای دریافت شهروندی (citizenship) و حق رای پیدا نمی کردند، اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امریکا و زورآزمایی اوباما با رقیب جمهوری خواه خود با چرخش یکباره سیاست اوباما واقدام اجرایی کنگره دولت، سرانجام خواهند توانست به آرزوهای خود مبنی بر اقامت دائم این کشور و حق رای دادن، دست یابند.

پرواضح است این اقدام کاملا با انگیزه سیاسی صورت می گیرد چراکه طرح موجود از مدتها پیش در دست اوباما بوده است اما به تازگی و با افزایش رقابت بین دو نامزد انتخاباتی به تصویب می رسد. اوباما با اجرای این قانون و اتمام آن تا پیش از فرا رسیدن زمان انتخابات، دایره رای دهندگان را گسترده می کند. این طرح تکان دادن سر اوباما به علامت موافقت با بخش عمده ای از مهاجران که اسپانیایی تبار هستند و مدتها در آرزوی تغییر وضعیت مانده بودند، می باشد.

امروز منتقدان جمهوری خواه اوباما به شدت بر سیاست وی که کاملا برخلاف قانون اساسی کشور می باشد و درمیان بیکاری فزاینده جوانان امریکایی به بروز بحران اقتصادی دیگری در کشور انجامیده است، حمله ور شدند و اوباما را متهم به خودخواهی کردند. به اعتقاد گروه کثیری از منتقدان، اوباما در بحبوحه بیکاری مردم کشور خود که طبق آمار ماه ژوئیه به ۸.۳ درصد افزایش یافته، برنامه ایجاد اشتغال برای میلیون ها غیر آمریکایی در نظر گرفته است.

در حال حاظر سه ماه به انتخابات ماه نوامبر باقی مانده است و مراکز مصاحبه مهاجران خارجی فعال شده و موظف هستند تا روز قبل از انتخابات به حضور مهاجران وضعیت قانونی داده و از حق رای دادن برخوردار نمایند.

لامار اسمیت، رئیس کمیته قضایی مجلس گفت: " امروز راهنمای اقدام به تعویق افتاده دولت اوباما به خوبی نشان می دهد که چگونه سیاست های ریاست جمهوری، منافع شهروندان و مهاجران قانونی را قربانی منافع مهاجران غیرقانونی می کند. اوباما برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات، با سرنوشت یک ملت بازی می کند."

نماینده تگزاس در کنگره GOP گفت: طرح اوباما نه تنها مهاجران غیرقانونی را تشویق به اقدام برای کسب شغل در این کشور می کند بلکه آنها را ملزم به چنین اقدامی می کند.

میشل اوباما همسر باراک اوباما اظهار داشته است: اوباما می داند برای تعبیر رویای آمریکایی چه کند.
روزنامه نیشن (Nation) نوشت: به ‌دنبال تشدید مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، اکنون دامنه انتقادات متقابل دو کاندیدای این انتخابات یعنی رامنی و اوباما افزایش یافته است.

این درحالی است که انتشار دوباره آمار فقر و بیکاری در امریکا، میت رامنی را به سرزنش اوباما وادار کرد و طبق منطق و تاریخ اثبات کرد که پیروز آینده انتخابات رامنی خواهد بود.

وزارت کار اعلام کرده است که دولت ۱۶۳.۰۰۰ فرصت شغلی در ماه ژوئیه ایجاد کرده است اما بازهم بیکاری به مرز ۸.۳ درصد افزایش یافت. این خبر بیش از آنکه خبر خوشی باشد، بسیار بد می باشد و مردم را به این نتیجه رسانده است که اوباما به جای اصلاح وضعیت مردم کشور خود در تلاش است مهاجران غیرقانونی را سرو سامان ببخشد تا نهایتا در دور دوم ریاست جمهوری پیروز شود.

به نظر می رسد با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اوباما و رامنی در تبلیغات انتخاباتی خود به شدت رو به انتقاد از یکدیگر آورده اند، اما اقدامات عجولانه و نابخردانه اوباما سبب شده تا رقیب او پیشتاز شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .