پایان اعتصاب کاری در هرات

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 159
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 976
    بازدید ماه : 1537
    بازدید کل : 132482
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

پایان اعتصاب کاری در هرات

 

 

با وجود 9 مورد اختطاف و اعتصاب کاری شماری از اتحادیه های صنفی هرات، مسئولین شورای مردمی هرات اعلام نمودند: درصورت پیگرد قانونی و اجرایی هیات بلندپایه دولتی به اعتصاب خود از فردا پایان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پامیر (pamipress.com)، در جریان دومین روز اعتصاب کاری اتحادیه های صنفی شهر هرات در اعتراض به بی توجهی مقام های امنیتی به افزایش آدم ربایی ها در این ولایت، بسم الله محمدی، سرپرست وزارت داخله کشوردر راس یک هیات 20 نفری از شورای ملی و فرماندهان امنیه سابق هرات وارد این شهر شد.

اتحادیه های کارگری داکتران، صنعتگران، شورای متخصصان و چندین انجمن صنفی دیگر روز دو شنبه (15 اسد) از کار دست کشیدند و اعتصاب کردند.

بسم الله محمدی که در یک تجمع اعتراض آمیز شماری از شهروندان هرات حضور یافته بود نخست به اعتراضات توجه نمود.

داکتر نثار احمد مصدق، رییس اتحادیه داکتران که با لحنی تند مسئولین را خطاب قرار داده و گفت: ناامنی و اخلالگری اجتماعی در هرات بیداد می کند.

به باور آقای مصدق، مردم در مظلومیت قرار گرفته اند و در این اواخر از خواهران نیز ربوده شده اند و کسی نیست که از حقوق مردم دفاع کند. دولت با وجود اطلاع دقیق، اقدام قابل وصف انجام نداده است.

بنا به گفته رییس اتحادیه داکتران، حدود ده روز قبل دو پسر نوجوان که یکی از آنها فرزند یک داکتر سرشناس که چهار عضو خانواده این دکتر ازجمله متخصین طب در هرات می باشد، از سوی افراد ناشناس ربوده شدند. آنها هنوز در قید آدم ربایان به سر می برند.

به باور وی، این اواخر موارد آدم ربایی دوباره افزایش یافته و بیشتر انگیزه اقتصادی دارد و معمولا کودکان افراد ثروتمند توسط افراد مسلح ناشناس ربوده می شوند و در بدل پول، دوباره آزاد می گردند. وی از اماکن مشخص در شهر هرات که مورد توجه آدم ربایان قرار گرفته نام برد.

در پایان این تجمع اعتراض آمیز، ستر جنرال بسم الله محمدی، سرپرست وزارت داخله گفت: آدم ربایان از جمله جنایتکارانی هستند که به شیوه دیگر باعث اخلال امنیت اجتماعی می شوند.

به گفته داکتر مصدق، رییس اتحادیه داکتران، با جدیت تمام با این افراد مقابله خواهد شد و با همکاری مردم اجازه نخواهد داد تا بار دیگر دست به اینگونه اعمال بزنند.

همچنان این مقام عالی رتبه دولتی که در راس یک هیات 20 نفره از شورای ملی و فرماندهان پیشین پولیس این ولایت به هرات آمده بود، تعهد سپرد که تا برطرف کردن مشکل کنونی در هرات خواهند ماند و اگر برای بهبود امنیت نیاز به تغییر و تبدیل مقامات امنیتی باشد، اقدام خواهد کرد.

جالب اینجاست که در این تجمع به غیر از داوود شاه صبا و یک عضو شورای ولایتی هرات دیگر هیچ مقام امنیتی و مردمی مطرح هرات به شمول فرمانده پولیس، رییس شورای ولایتی حضور نداشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .