اهانت "بی بی سی" به ساحت پیامبر اسلام(ص)

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 245
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1062
    بازدید ماه : 1623
    بازدید کل : 132568
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

اهانت "بی بی سی" به ساحت پیامبر اسلام(ص)



اخیرا شبکه "بی بی سی 4" مستندی را در مورد تاریخچه دین اسلام پخش کرده است که موجب ایجاد خشم و ناراحتی در بین جوامع اسلامی این کشور
شده است.

این مستند که با عنوان " اسلام: تاریخ گفته نشده" هفته گذشته از کانال "بی بی سی4" پخش شده است بر پایه تحقیقات و نظرات یک مورخ انگلیسی به نام "تام هولاند" ساخته شده است.

در این مستند این شخص به مانند یک باستان شناس در نقاط مختلف شبه جزیره عربستان به گشت و گذار می پردازد و به دنبال آثار تاریخی گشته و همچنین با مردم بومی صحبت می کند.

وی نهایتا در این مستند اینگونه نتیجه گیری می کند که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) اهل مکه نبوده است و قرآن کریم نیز در این شهر به پیامبر اسلام (ص) نازل نشده است.

در ادامه نیز این مورخ هتاک پا را فراتر گذاشته و در کل وجود دین و آیینی به نام اسلام را در زمان زندگی رسول اکرم (ص) زیر سوال برده است.

این مستند خشم بسیاری از مسلمانان و وجدان های بیدار و حقیقت جوی انسانی را برانگیخته و باعث شده است تا اعتراضات شدیدی در شبکه های اجتماعی نسبت به این مستند مطرح شود.

اداره نظارت بر رسانه های انگلستان به نام "Ofcom" و خود شبکه بی بی سی تا کنون 550 مورد شکایت رسمی در مورد این مستند دریافت داشته اند.

با توجه به این حجم شدید از اعتراضات "هولاند" واکنش نشان داده و در اعلامیه گفته است : البته تحقیق در مورد اسلام یک حق طبیعی است و البته ما از این موضوع اطلاع داشتیم که این مستند در حال نزدیک شدن به موضوعی بسیار حساس است.

در عین حال "آکادمی اسلامی انگلستان" با رد این صحبت ها اعلام کرده است که هولاند در مستند خود بسیاری از مستندات و تحقیقات سایر مورخین را در مورد اسلام نادیده انگاشته است.

این آکادمی می افزاید: صحبت های وی مبنی بر این که در قرن هفتم بعد از میلاد مسیح نشانه ای از اسلام وجود ندارد، صحبتی غلط و برخلاف اصول مسلم تاریخی است. اطلاعات و شواهد بسیار محکمی برای رد این نظریه وجود دارند.

در همین حال نظرسنجی ها و تحقیقات موسسات انگلیسی نشان می دهد که در سالهای اخیر پدیده اسلام هراسی در رسانه ها و صنعت سینمای انگلستان گسترش روز افزونی داشته است و باعث شده است تا بسیاری از مردم غیر مسلمان انگلستان به جامعه اسلامی این کشور به عنوان دشمنانی در درون این جامعه بنگرند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .