نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 174
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 174
    بازدید ماه : 735
    بازدید کل : 131680
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

تظاهرات راهبان بودايی برای اخراج مسلمانان



صدها راهب بودايی برمه يك شنبه در تأييد طرح رئيس جمهور برای اخراج اقليت مسلمان اين كشور و يا تجميع آنها در اردوگاههای تحت نظارت سازمان ملل، تظاهرات كردند.

صفهای طولانی راهبان بودايی با لباسهای سنتی قرمز رنگ، در خيابانهای پايتخت اين كشور به راه افتادند و ديگر شهروندان طرفدار ايده های آنها نيز به اين راهپيمايی پيوستند.

تظاهر كنندگان، پلاكاردهايی را حمل می كردند كه روی آن نوشته شده بود: « با حمايت از رئيس جمهور، امنيت كشور را حفظ كنيد »، در اين بين برخی ديگر از تظاهركنندگان شعارهايی عليه توماس اجيا كوينتانا فرستاده ويژه سازمان ملل سر دادند و او را به جانبداری از مسلمانان متهم كردند.

بر اساس اعلام مقامات برمه، خشونتهای رخ داده ميان اكثريت بودايی و اقليت مسلمان در ايالت راخين در غرب برمه منجر به كشته شدن دست كم ۹۰ تن از ماه ژوئن شده و اين در حالی است كه سازمانهای حقوقی، ميزان كشته ها را بسيار بيشتر از تعداد اعلام شده می دانند.

راهب ويراثو ۴۵ ساله كه اين راهپيمايی را سازمان داده تأكيد كرد: دست كم پنج هزار راهب در اين راهپيمايی شركت كردند و بسياری از شهروندان هم به آنها پيوستند.

وی به خبرگزاری فرانس پرس توضيح داد كه هدف از اين تظاهرات « اعلام اين نكته به جهان است كه مسلمانان روهينگا به هيچ وجه جزء فرقه های برمه نيستند ».

دولت برمه نيز مانند بسياری از شهروندان اين كشور، اقليت مسلمان روهينگا را كه جمعيت آنها به ۸۰۰هزار نفر می رسد مهاجر غير قانونی و نه شهروند محسوب می كند.

اكمل الدين احسان اوغلو دبير كل سازمان همكاری اسلامی در اوايل آگوست خواستار اعزام هيأت حقيقت ياب به برمه برای تحقيق در مورد كشتار و ظلم دولت برمه عليه مسلمانان روهينگا شده بود.

البته تين شين رئيس جمهور برمه نيز برخی راهبان بودايی و معتمدين ايالت راخين را به شعله ور كردن احساسات خصمانه عليه روهينگا متهم كرده بود، اما در اظهارات ديگری در ماه جولای تأكيد كرده بود كه « پذيرش روهينگا كه به صورت غيرقانونی وارد كشور شده و جزء قوميت ما نيستند، محال است »، وی همچنين خواستار كوچاندن اين اقليت به كشوری ديگر يا تجميع آنها در اردوگاههای تحت نظارت سازمان ملل شده بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .