داغ بودن بازار دلالان!!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1374
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1374
    بازدید ماه : 1935
    بازدید کل : 132880
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

داغ بودن بازار دلالان!!



معاون دوم پارلمان افغانستان با انتقاد از عملکرد وزاری پیشنهادی در رابطه با رایزنی با نمایندگان مردم، خاطرنشان کرد که این روزها بازار دلالان در این رابطه داغ است.

شیخ نعمت الله غفاری معاون دوم مجلس نمایندگان در جایگاه ریاست پارلمان نشسته بود، از نامزداني که قرار است به مجلس نمایندگان برای کسب رأی اعتماد معرفی شوند، انتقاد نمود.

وي با اذعان به وجود تباني‏هاي نامشروع ميان نامزد وزيران و نمايندگان مجلس در گذشته، تصریح کرد: نامزد وزيران به ‏جای واسطه گری باید خودشان به صورت مستقیم با وکلا تماس بگیرند.

معاون دوم ادامه داد: برخی از نامزدها با واسطه کردن عناصري، تلاش دارند تا نظر نمایندگان را جلب نمایند، به همین دلیل این روزها بازار دلالی گرم گرم است.

وی خاطر نشان کرد که اگر نامزدان پیشنهادی خود را نیازمند به رأی وکلا می‏دانند نباید به واسطه کس دیگری این کار را انجام دهند، بلکه خودشان مستقیما می‏ توانند با وکلا صحبت کرده و نظرشان را جلب کنند.

غفاری با ابراز تأسف از رایزنی های بیرونی پارلمان گفت: کسانی هستند که از آب گل آلود ماهی گرفته و با استفاده از این فرصت پول‏های هنگفتی به جیب می‏ زنند در حالی که این کار منطقی و عقلانی نیست.

در همين حال،‌ رمضان بشر دوست وکیل مردم کابل در مجلس نمايندگان با انتقاد از نایب دوم مجلس نمایندگان اظهار داشت: غفاری شما خودتان دارید نامزد ها را تشویق می‏ کنید و طرفین قضیه را به پای میز معامله می‌کشانید، حال به نظر شما چنین چیزی منطقی است؟

بشردوست در ادامه افزود: دیگر لازم نیست، نامزدان وقت مجلس را بگیرد و خود و کارهای‏شان را به معرفی بگیرد، زیرا همه بخصوص نمایندگان همه این نامزدها را با تمام کارنامه ای کاری شان می‏شناسند.

وی تصریح کرد که این ها 11 سال است که حکومت می‏کنند، هیچ نقطه کوری در مورد آنها وجود ندارد، این افراد در پست‌های زیادی کار کرده و کلا و مردم همه‏ اینها را به خوبی شناخته و با کارنامه شان کاملا آشنا هستند.

با اين وجود،‌ منشی دوم مجلس نمایندگان گفت: اسناد و مدارک تحصیلی و سوابق کار نامزدان به مجلس فرستاده شده و به زودی برای كسب رای اعتماد به مجلس نمایندگان معرفی خواهند شد.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .