انتشار صحبت‌های تحقیرآمیز رامنی درباره رای‌دهندگان به اوباما

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3534
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3534
    بازدید ماه : 4095
    بازدید کل : 135040
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

انتشار صحبت‌های تحقیرآمیز رامنی درباره رای‌دهندگان به اوباما



میت رامنی

رامنی در یک نشست مطبوعاتی، سعی کرد صحبت‌های خود در یک جمع خصوصی را توضیح دهد.

ویدیویی از یک سخنرانی میت رامنی، نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا منتشر شده، که در آن رای دهندگان به باراک اوباما را تحقیر می‌کند.

این ویدیو به صورت مخفیانه تهیه شده و در آن آقای رامنی می گوید ۴۷ درصد از مردم آمریکا که به باراک اوباما رای می دهند، مالیات بردرآمد نمی پردازند و هیچ وقت به او [رامنی] رای نخواهند داد.

او ادامه داده: "من هیچوقت آنها را نمی توانم متقاعد کنم که مسئولیت زندگی خود را بپردازند و مراقب زندگیشان باشند."

فراد مورد اشاره آقای رامنی کسانی هستند که به خاطر درآمد کمتر، مالیات بردرآمد به آنها تعلق نمی گیرد.

بعد از گذشت چند ساعت از قرار گرفتن این ویدیو در سایت "مادر جونز"، انتقادها از آقای رامنی بالا گرفت تا جایی که او دوشنبه شب یک نشست مطبوعاتی تشکیل داد و درباره صحبت هایش توضیح داد.

آقای رامنی تکذیب نکرد که این جملات را به زبان آورده اما گفت که کلمات درستی را انتخاب نکرده است.

گروه تبلیغاتی آقای رامنی که او را برای رسیدن به کاخ سفید کمک می کند هم در بیانیه ای گفته که آقای رامنی "می خواهد به همه آمریکایی‌هایی که در اقتصاد دوره اوباما دست و پا می‌زنند، کمک کند."

آقای رامنی که از مدیران موفق و پولساز در آمریکاست، بارها مورد انتقاد قرار گرفته که در جمع‌های خصوصی سخنانی را به زبان می راند که در مجامع عمومی از آنها حرفی نمی زند.

در نشست مطبوعاتی دوشنبه شب، آقای رامنی با این سوال مواجه شد که آیا او واقعا چیزهایی را که به مردم می گوید همان اعتقادات واقعی او هستند یا نه. پاسخ نامزد جمهوری خواهان به این سوال این بود که "این همان پیامی است که همیشه در جمع به مردم می دهم."

گروه تبلیغاتی باراک اوباما، که رئیس جمهوری آمریکا را برای انتخاب دوباره در انتخابات پیش رو کمک می کنند، خیلی زود از این ویدیو، استفاده کردند.

مدیر انتخاباتی باراک اوباما در بیانیه ای، آورده که: "وقتی کسی با توهین نیمی از مردم آمریکا را از خود می راند، سخت می تواند به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انجام وظیفه کند."

ادم بروکز، از خبرنگاران بی بی سی در واشنگتن می گوید که این ویدیو، می تواند دلیلی باشد بر این مدعای رقبای آقای رامنی که او برج عاج نشین است.

'هر چیزی که شما بگویید'

گفته می شود این ویدیو از سخنرانی آقای رامنی در ماه مارس تهیه شده، زمانی که آقای رامنی به عنوان نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان نامش مطرح شده بود.

وب سایت مادر جونز، که روزنامه نگاری تحقیقی انجام می دهد، این ویدیو را روی اینترنت قرار داده است.

به گفته این وب سایت در این ویدیو، آقای رامنی در جمعی سخنرانی می کند که از حامیان او هستند و برای جمع کردن پول برای تبلیغات او دور هم جمع شده بودند.

بخش های مختلفی از این سخنرانی آقای رامنی در این وب سایت قرار گرفته و آن طور که یکی از سردبیران این وب سایت می گوید، بناست روز سه شنبه هم بخش های دیگری از این سخنرانی منتشر شود.

در بخشی از این سخنرانی که روز دوشنبه مورد توجه رسانه های آمریکا قرار گرفته، آقای رامنی گفته: "۴۷ درصد از مردم با او هستند. کسانی که وابسته به دولت هستند. کسانی که فکر می کنند قربانی هستند. کسانی که فکر می کنند دولت وظیفه دارد از آنها محافظت کنند. کسانی که فکر می کنند باید دولت آنها را بیمه کنند، به آنها غذا بدهد، مسکن بدهد و هر چیز دیگری که شما بگویید."

در بخش دیگری از سخنانش، آقای رامنی درباره رای‌دهندگان غیرحزبی که در دوره قبل به آقای اوباما رای دادند، می گوید: "آنها چون به او [اوباما] رای دادند، دوست ندارند بشنوند که اشتباه کرده اند و او [اوباما] آدم بدی است و کارهای بدی کرده و فاسد است."

او ادامه داده که به جای این دسته از رای دهندگان غیرحزبی باید به دنبال جذب کردن رای کسانی بود که فکر می کنند در دوره گذشته درست رای دادند اما باراک اوباما انتخاب درستی نبوده است.

همچنین از روز دوشنبه، گروه انتخاباتی میت رامنی، شیوه دیگری برای تبلیغ او برگزیده است.

در این شیوه جدید، بیشتر از برنامه های او برای اداره کشور صحبت می شود.

پیش از این، تبلیغات آقای رامنی بیشتر بر انتقاد از سیاست های اقتصادی آقای اوباما استوار بود.

انتخابات آمریکا کمتر از دو ماه دیگر انجام می شود و آن طور که ناظران می گویند، اتفاق هایی این چنین می تواند کار را برای نامزدها سخت کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .