امسال خدمات بهتری به ۳۰ هزار زائر بیت الله شریف ارائه می شود

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2224
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2224
    بازدید ماه : 2785
    بازدید کل : 133730
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

امسال خدمات بهتری به ۳۰ هزار زائر بیت الله شریف ارائه می شود

 

حبیب الرحمن صالحی، رئيس نشرات وزارت حج و اوقاف کشور با اشاره بروز برخی از مشکلات هنگام ثبت نام و اعزام حجاج، گفت: این وزارت اقدامات و برنامه های جدی را علیه واسطه گرایی و قانون شکنی از سوی برخی از مقامات دولتی در راستای اعزام حجاج به بیت الله شریف روی دست گرفته و این موضوع را در سال جاری در اولویت های کار خویش قرار داده است. 

صالحي ،یاد آور شد: امسال ثبت نام و اعزام حجاج به بیت الله شریف در وزارت حج و اوقاف بر اساس یک برنامه از قبل ترتیب شده انجام شد و هیچگونه دخالتی از جانب افراد در این زمینه صورت نگرفته است. 

وی تاکید کرد، که مقامات دولتی و وكلاي پارلمان کشور که امسال قصد زیارت خانه خدا را داشته اند تمام هزينه رفت و برگشت شان را به وزارت حج و اوقاف پرداخت کرده و هيج گونه تبعيض در این زمینه وجود نداشته است. 

سال گذشته بسیاری از حجاج که برای زیارت خانه خدا ثبت نام کرده بودند به دلیل دخالت و واسطه گرایی مقامات دولتی تعدادی از آنها از سفر به خانه خدا بازمانده و به جای آنها زورمندان و کسانی که واسطه داشتند، جایگزین شده و هزینه رفت و برگشت شان را هم پرداخت نکرده بود.
به گفته رئيس نشرات وزارت حج واوقاف، از چهارشنبه هفته گذشته انتقال اولین گروه حجاج افغانستاني از مركز کشور آغاز گرديد كه نسبت به سالهاي قبل، امكانات بهتري در رفت و برگشت آنها در نظر گرفته شده است.
وی تعداد حاجیان که امسال به زیارت خانه خدا میروند، 30 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این حاجیان به قيد قرعه کشی عازم عربستان می شوند و تا کنون چهارده پرواز حامل حجاج از شهرکابل به مقصد کشور عربستان سعودی صورت گرفته است.
وی گفت، هم چنین پروازهای مستقل طیارات حامل حجاج از زون غرب ( هرات و قند هار) نیز انجام مي گيرد.
صالحي افزود: در سال جاري جهت سهولت و رسيدگي بيشتر به امور حجاج معلم و مدير در نظر گرفته شده است و در عربستان سعودی براي حجاج خدمات بهتری را ارائه خواهند کرد.
به گفته وي، كارهاي خدماتی از جمله، تهيه كتابهاي آداب سفر و حج برای حاجیان در نظر گرفته شده است تا حاجیان مراسم زیارت خانه خدا را بهتر انجام دهند. 

او ایجاد مركزی تحت عنوان مرکز حج و مساجد را از ابتكارات کشور عربستان برای حجاج دانسته گفت: اين مركز حاوي صدها کارگاه آموزشی است كه تعدادی از آنها مربوط وزارت حج و اوقاف افغانستان می باشد. 

صالحی در اخیر گفت: امسال جهت بهبود و ضعيت حاجيان براي هر يك از مسئولين طرز العمل هایي در نظر گرفته شده است که با در نظرداشت این طرز العمل ها و لايحه هاي داده شده، كار خود را آگاهانه به انجام خواهند رساند.

منبع:خبرگزاری آوا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .