نمایندگان آمریکایی چقدر حقوق می گیرند؟

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 760
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 760
    بازدید ماه : 1321
    بازدید کل : 132266
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

نمایندگان آمریکایی چقدر حقوق می گیرند؟

 

 

حقوق و مزایای دریافتی اعضای نمایندگان کنگره آمریکا همواره یکی از علت های ناخرسندی مالیات دهندگان آمریکایی در سال های گذشته بوده است.

گزارشی به بررسی حقوق و مزایای نمایندگان مجلس و سنای آمریکا پرداخته است. حقوق سالیانه اعضای عادی مجلس و سنای آمریکا ۱۷۴ هزار دالر اعلام شده است.

این در حالی است که بر اساس قوانین مصوب، نمایندگان این آزادی عمل را دارند که افزایش حقوق سالانه را نپذیرند و همان حقوق سال های قبل را دریافت کنند.هم چنین اداره مدیریت پرسنل آمریکا با اعمال محاسباتی در رویکرد پرداخت حقوق کنگره ای ها تاثیر می گذارد.از سال ۱۷۸۹ تا ۱۸۵۵ اعضای کنگره آمریکا حقوق خود را به صورت روزانه و شش دالر به ازای هر جلسه دریافت می کردند. با این حال پس از سال ۱۸۵۵ برای اعضای پارلمان حقوق سالیانه تعیین شد که در آن زمان مبلغ سه هزار دالر در سال بود.

حقوق اعضای ارشد مجلس و سنای آمریکا در مقایسه با اعضای عادی بیشتر است. به این ترتیب، رهبران احزاب اعم از احزاب اکثریت و اقلیت در سنا سالانه ۱۹۳ هزار و ۴۰۰ دالر دریافت می کنند. در حالی که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حقوقی معادل ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ دالر دریافت می کند، رهبران احزاب اکثریت و اقلیت در مجلس نمایندگان آمریکا ۱۹۳ هزار و ۴۰۰ دالر حقوق سالیانه دریافت می کنند.

مزایای «تغییرات مخارج زندگی» نیز در حقوق سالیانه اعضای نمایندگان آمریکا تاثیر می گذارد مگر این که کنگره خود رای بر عدم تاثیر این مزایا بدهد.

مزایای اختصاص یافته به اعضای کنگره آمریکا

ممکن است به این مطلب برخورده باشید که اعضای کنگره مالیات مربوط به امنیت اجتماعی را نمی پردازند. این مساله همواره پرسش های بسیاری را برای شهروندان آمریکایی ایجاد کرده است. پیش از سال ۱۹۸۴ اعضای کنگره و همچنین سایر کارکنان خدمات مدنی فدرال از پرداخت مالیات امنیت اجتماعی معاف بودند. در همین حال آنها از مزایای امنیت اجتماعی نیز بهره نمی بردند و به جای آن تحت پوشش برنامه محافظتی دیگری بودند.در سال ۱۹۸۳ متممی در قانون آمریکا تصویب شد که بر اساس آن تمامی اعضای کنگره باید مالیات مربوط به امنیت اجتماعی را پرداخت کنند.از سوی دیگر، در حال حاضر اعضای کنگره مزایای بیمه ای و بازنشستگی را همانند سایر کارکنان دولت دریافت می کنند.

با ثروت مندترین عضو کنگره آمریکا آشنا شوید: مایکل مک کائول

مایکل مک کائول از جناح جمهوری خواهان آمریکا به عنوان ثروتمندترین عضو کنگره در دو سال متوالی شناخته شد. براساس گزارش های مالی، میزان دارایی های خالص وی در سال ۲۰۱۱ از مرز ۳۰۰ میلیون دالر گذشت.جان کری، دیگر سناتور ثروتمند آمریکایی است که ارزش خالص دارایی های وی در سال میلادی گذشته حداقل ۱۹۸ میلیون دالر برآورد شد. دارل ایسی نیز با ۱۴۰ میلیون دالر دارایی به عنوان سومین عضو ثروتمند کنگره شناخته شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .