حمایت جامعۀ جهانی تا سال ۲۰۲۰ از افغانستان

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 627
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1444
    بازدید ماه : 2005
    بازدید کل : 132950
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

حمایت جامعۀ جهانی تا سال ۲۰۲۰ از افغانستان

 

 

معاون برنامه توسعۀ سازمان ملل متحد و معاون تعلیمی ناتو در کابل گفته اند که نیروهای امنیتی افغانستان را در حال توامند مند شدن می داند و افزوده اند که تلاش های جامعۀ درتوانا ساختن این نیروها جریان دارد.

همزمان با خروج نیروهای خارجی از کشور و نگرانی ها دربارۀ بی اعتمادی مردم به نیروهای امنیتی افغان، معاون برنامۀ توسعه یی سازمان ملل متحد و معاون آموزشی ناتو در کابل برتلاش های جامعۀ جهانی در کار بسیج پولیس و ایجاد اعتماد میان مردم و نیروهای امنیتی افغان تأکید کرده است.

معاون یو ان دی پی در کابل، یِن یَلِس گفته است: برنامۀ توسعه یی سازمان ملل متحد حکومت افغانستان را در افزایش ظرفیت های پولیس ملی کمک کرده است تا مسؤولیت های امنیتی را به عهده گیرند و بربنیاد قانون در خدمت مردم باشند.

معاون آموزشی تانو در کابل، کیلی توماس گفته است: پولیس ملی افغان اصول و مقررات وظیفه یی را می آموزد، در واقع هر عضو پولیس ملی در سراسر افغانستان از این برنامه بهره می گیرد، فراگیری این برنامه به پولیس ملی کمک خواهد کرد تا بررسی های جنایی و کارهایی دیگر را به گونۀ بهتر انجام دهد.

به گزارش طلوع نیوز، سخنگوی وزارت امور داخله، صدیق صدیقی از ایجاد یک دبیر خانۀ پولیس مردمی در این وزارت خبر می دهد وافزوده است که هدف از ایجاد این دبیرخانه، ایجاد اعتماد میان مردم و نیروهای پولیس ملی است.
صدیق صدیقی گفته است: برنامۀ امروزهم، یکی ازبرنامه های وسیع ما است که ما درسراسرافغانستان کوشش می کنیم و تلاش داریم تا پولیس ملی افغانستان با مردم بیشتر نزدیک سازیم به منظور این که به دیدگاه برسیم و دیدگاۀ ما این است که مردم کشور درچند سال آینده پولیس کارا و حسابده و پولیس باشند که مردم برآن ها اعتماد داشته باشند.

به گفتۀ مقام های وزارت امور داخله به دنبال نگرانی هایی مردم از برخورد های نادرست پولیس، دبیرخانۀ پولیس مردمی برای ایجاد اعتماد میان مردم و پولیس سه سال پیش به گونۀ آزمایشی درهشت ولسوالی کابل راه اندازی شده است و اکنون یک نظر سنجی برنامۀ توسعه یی سازمان ملل متحد در کابل نشان می دهد که هشتاد درصد مردم به ادامه این روند برنامه خوشبین هستند و این برنامه در ولایت های دیگر نیزعملی خواهد شد.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .