نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 324
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1141
    بازدید ماه : 1702
    بازدید کل : 132647
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

ابتلای نظامیان آلمانی به بیماری های روانی

 

 

تحقیقات و گزارشات مجله‌ی (ARD) در خصوص عوارض احتمالی داروی لاریام (Lariam ) نگرانی‌های شدیدی ایجاد نموده و بسیار بحث‌انگیز شده است.

روزنامه دیلی میل16آوریل(28 ماه حوت) در خبری نوشت: «آلمان‌ نگران ابتلای بسیاری از نظامیانش به انواع بیماری‌های خطرناک عصبی، به خاطر استفاده از داروی (Lariam) است.»

تحقیقات و گزارشات مجله‌ی (ARD) در خصوص عوارض احتمالی داروی لاریام (Lariam ) نگرانی‌های شدیدی ایجاد نموده و بسیار بحث‌انگیز شده است.
لاریام (Lariam )، داروی ضد مالاریا و نیز نوعی مخدر است که به تأیید اولیه پزشکان هیچ‌گونه عوارض جانبی نداشته است. اما تحقیقات پزشکی انجام شده توسط این مجله نشان می‌دهد که این دارو می‌تواند عوارض جانبی بسیار خطرناکی چون «روان‌پریشی، اضطراب، حملات پانیک، افسردگی(Depression) و ...»
را در پی داشته باشد.

ظاهراً تاکنون هزاران تن از نظامیان آلمانی (لابد اعزامی‌ها به افغانستان، عراق و ...) از این دارو استفاده کرده‌اند.
بنا به گزارش مجلهARD : به رغم عوارض احتمالی بسیار شدید عصبی و روانی این دارو، هنوز ارتش آلمان مصر است از آن استفاده نماید.

بنابراین گزارش نتایج تحقیقات پزشکی ارتش آلمان با تحقیقات انجام گرفته توسط مجله ARD کاملاً متضاد است. در حالی که ارتش مدعی بی‌ضرر بودن این داروست، تحقیقات پزشکی مجله اثبات کرده که ممکن است مصرف کنندگان به بیماری‌هایی که شدیداً روی سیستم‌ عصب‌های اصلی تأثیر می‌گذارد، مانند روان‌پریشی،‌ عصبی، افسردگی ... و حتی توهم و هراس مبتلا گردند.

بنابراین گزارش یکی از سربازانی که این دارو را مصرف کرده است در گفتگو با گزارشگر اظهار نمود: «به ما فقط گفتند ممکن است دو روزی احساسی مانند آنفولانزا داشته باشید و از این که ممکن است این دارو اثرات سوء روانی و عصبی نیز داشته باشد، چیزی به ما گفته نشد»!
ارتش آمریکا این دارو را کنار گذاشته است.

در گزارشات ارتش امریکا، موارد بسیاری از خودکشی به علت مصرف این دارو ثبت شده است.
دکتر البست ریچی(Dr. Elsbeth Ritchie )، روانپزشک ارتش ایالات متحده گفته است: از هر چهار سرباز مصرف کننده‌ی لاریام (Lariam )، یک نفر از عوارض عصبی آن رنج می‌برد!

بنابر همین گزارش ارتش نروژ از سال 2010 استفاده از این دارو را کنار گذاشت و در ارتش هلند نیز فقط در موارد بسیار نادر از آن استفاده می‌شود، اما در ارتش آلمان هیچ بحثی از کنار گذاشتن آن نیست.

بسیاری از کارشناسان پزشکی در دوایر رسمی اعلام کرده‌اند که ارتش باید سریعاً مصرف این دارو را کنار بگذارد. چرا که عوارض ویرانگری در پی‌دارد و حتی می‌تواند به عصبیت و پرخاشگری مصرف کننده منجر گردد که به ویژه برای نیروهای مسلح به هیچ وجه مناسب نیست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .