تعداد بیكاران جهان در سال جاری میلادی

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 804
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 804
    بازدید ماه : 1365
    بازدید کل : 132310
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

تعداد بیكاران جهان در سال جاری میلادی

 

سازمان بین المللی كار در گزارشی كه روز دوشنبه منتشر شد، اعلام كرد: با افزایش 6 میلیون بیكار دیگر به جمع بیكاران جهان، تعداد این افراد در سال 2012 میلادی، 202 میلیون نفر خواهد بود .

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه به نقل از گزارش سازمان بین المللی كار در ژنو، با اعلام این خبر، افزود: سیاست ریاضتی دورنمای اشتغال را در دنیا تیره كرده و پیش بینی می شود كه با افزایش شش میلیون بیكار در سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته ، تعداد بیكاران به 202 میلیون نفر برسد .

' ریموند تورس ' (Raymond Torres ) رییس موسسه بین المللی مطالعات اجتماعی سازمان بین المللی كار در نشستی مطبوعاتی اعلام كرد : رقم برآورد شده اولیه برای تعداد بیكاران در سال 2011 میلادی 196 میلیون نفر بود و اكنون به سمتی در حركت هستیم كه در سال جاری شش میلیون نفر به این جمعیت افزوده خواهد شد. به این ترتیب تعداد بیكاران در سال جاری به 202 میلیون نفر خواهد رسید.

وی با بیان این كه این سازمان با پیش بینی روند افزایش تعداد بیكاران، شمار آنان را برای سال 2013 میلادی 207 میلیون نفر تخمین زده است، افزود: به این ترتیب نرخ بیكاری حدود 6.1 درصد در سال 2012 میلادی خواهد بود .

بر پایه گزارش سازمان بین المللی كار كه مقر آن در ژنو است، احتمال رسیدن روند رشد اقتصادی به آهنگ مطلوب تا 2 سال آینده كم پیش بینی می شود و این در حالی است در وضعیت فعلی ، با كمبود شغل مواجه هستیم و تا 2 سال آینده میلادی نیز 80 میلیون نفر نیرو جدید وارد بازار كار می شوند .

این گزارش با بیان این كه 50 میلیون فرصت شغلی كه به دلیل بحران اقتصادی سال 2008 میلادی از میان رفت، هنوز بازیابی نشده است، افزود: وضعیت اشتغال در كشورهای اروپائی كه در 2 سوم آنها نرخ بیكاری از سال 2010 روند صعودی در پیش گرفته ، نگران كننده است. این در حالی است كه به گفته كارشناسان ، روند بهبود بازار كار در اقتصادهای پیشرفته ای چون آمریكا و ژاپن ثابت مانده است .

این گزارش حاكیست؛ در كشوری مانند چین، میزان عرضه و تقاضا در بازار كار با در نظر گرفتن افرادی كه هر روز به اقتضای سن خود وارد این بازار می شوند، یكسان نیست. همچنین كمبود شغل در بسیاری از كشورهای عربی و آفریقایی وجود دارد .

این گزارش حاكیست؛ چشم انداز تیره اشتغال می تواند به افزایش خطر بروز ناآرامی های اجتماعی در اروپا، خاورمیانه، شمال و مركز آفریقا منجر شود. همچنین روند بهبود وضعیت اشتغال در كشورهای آمریكای لاتین نیز ممكن است به زودی تحت تاثیر ناآرامی های اجتماعی قرار گرفته و سیر نزولی را در پیش گیرد .

سازمان بین المللی كار همچنین مشكل كسب اعتبار شركت های كوچك و متوسط واقع در كشورهای پیشرفته و نیز برنامه های ریاضت اقتصادی اعمال شده برای تعدیل بازارهای مالی را دلیل اصلی وخامت وضعیت اشتغال دانست .

تورس در ادامه اظهارات خود عنوان كرد : برنامه های ریاضتی به رشد اقتصادی منجر نمی شود بلكه با ایجاد ضعف در روند رشد بدون آن كه تغییر چندانی در كسری بودجه بوجود آورد انجامیده و فرصت های شغلی را از میان می برد . همانطور كه برنامه های ریاضتی تنها توانست نیم درصد از كسری بودجه اسپانیا را مرتفع سازد .

وی همچنین با ترغیب دولت ها به اتخاذ سیاسیت هایی چون تقویت تقاضای داخلی ، همانند سیاست در پیش گرفته شده در هند ، آمریكای لاتین ، آفریقای جنوبی و اخیرا چین ، افزود : در این راهبرد ، دستمزد بصورت تدریجی و با هدف افزایش بهره وری و سازندگی افزایش می یابد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .