کوچ اجباری مهاجرین افغانستان در پاکستان

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4508
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4508
    بازدید ماه : 5069
    بازدید کل : 136014
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

کوچ اجباری مهاجرین افغانستان در پاکستان

 

در این روزها شماری از افغانستانی ها که از سالها بدین طرف در مناطق مربوط به ایالت پشتونخواه پاکستان با فامیل های شان سکونت و زیست دارند از جانب حلقات نظامی و استخباراتی پاکستان مجبور به ترک مناطق شان شده و به ولایت ننگرهار نقل مکان گردیده اند. ضمناً طالبان پاکستانی یک تعداد از اعضای خانواده های آنان را به دلیل اینکه گویا در اردوی افغانستان ایفای وظیفه دارند را به قتل رساینده اند.

همواره کشور حامی تروریزم (پاکستان) ادعا می نمایند که در مخالفت و مبارزه با گروه های تروریستی منجمله طالبان پاکستانی قرار دارد اما در مورد فوق به وضوح دیده میشود که عملکردهای طالبان پاکستانی با حلقات نظامی و استخباراتی آن کشور در قبال مهاجرین افغان کاملاً مشابه و در هماهنگی با یکدیگر صورت گرفته است.

پاکستان (با کمک گرفتن از غربی ها و عرب ها) کشوری است که طی سی سال گذشته همواره انبوهی از مشکلات و مصائب را بالای افغانستان وارد نموده و با ایجاد گروه های تروریستی باعث ناامنی ها گردیده و مهاجرت و آوارگی شهروندان کشور ما مربوط به مداخلات و دست اندازی های کشورهای همسایه منجمله پاکستان میباشد اگر آنها در امور داخلی ما کاری نداشته باشند ما نه مهاجر می شویم و نه هم مجبور به ترک خانه و مناطق خویش میگردیم.

آنچه تا حال گفته آمدیم به این نتیجه میرسیم که آنها هیچگاهی نمی خواهند صلح و ثبات در کشور ما به وجود آید و همواره همچو سدی در برابر پیشرفت و ترقی ما عمل نموده اند، آنها تروریستان را در کشورشان پناه داده و با مهیا نمودن زمینه آموزش های تروریستی و انتحاری آنها را به افغانستان اعزام و فعالیت های هراس افگنی و تخریبی خویش را بالای اهداف ملکی و بیگناه انجام می دهند. نظامیان پاکستان زمانی با پرتاب صدها راکت کورکورانه باعث کوچ و تخریب منازل مسکونی یک تعداد از باشندگان افغانستان در ولایات شرقی کشور شده و در یک اقدام تازه مهاجرین افغان را به کمک گروه طالبان پاکستانی کوچ اجباری داده و یک بار دیگر چهره زشت خود را برای باشنده گان ما به نمایش گذاشتند.

ما از جامعه جهانی چیز زیادی نمی خواهیم بارها به گوش آنها رسانیده ایم که پدیده تروریزم نه تنها باعث دوام جنگ و ناآرامی در افغانستان گردیده بلکه خطر آن می تواند فرامرزی باشد طوریکه در سال 2001 آنها به چشم سر دیدند که چگونه ساختمان های تجارت جهانی در امریکا از جانب گروه های تروریستی منهدم شد، ولی به نظر می رسد که آنچنان گوش شنوا ندارند. بناً ما توقع داریم کشورهای خارجی که بخاطر مبارزه با تروریزم و کمک برای ما در جهت صلح و آرامی وارد افغانستان شده اند گام های عملی و مؤثر در محو هراس افگنی برداشته و با وارد نمودن فشارهای اقتصادی، سیاسی و در فرجام نظامی کشور حامی تروریزم را وادارند تا دست از این همه جنایات و تقویه تروریزم بردارد.

بااحترام
عبدالباصر"منصوری"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .